Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kalmthoutse Heide
Collapse
X
-
[Showcase] Kalmthoutse Heide
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Kalmthoutse Heide
Ik neem aan dat er eerst de foto was en dan het bier?
Hele mooie, je ziet bijna dat het koud was. Mooi met dat zijlicht en die kleine mistbank
-
-
Mooie opname Johan met dat zachte licht en streepje mist
Smokkelen dus als ik het goed begrijp ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Heel mooi hoe dat boompje uitgelicht wordt.
Comment
-
Mooi en eenvoudig maar je moet het zien om het te kunnen vastleggen.
Voor veel mensen (niet-fotografen) is dit gewoon een boompje te midden van de heide en niets meer dan dat.
Voor een fotograaf biedt het boompje mogelijkheden om diepte te creëren in het voor de rest vlakke stuk heidegrond voor het bos.
Heel mooi gebruik gemaakt van de beschikbare elementen om er een knap beeld van te maken Johan
Comment
-
Allereerst mijn veronschuldigingen voor mijn afwezigheid, want mijn monitor heeft begeven.
En beoordelen vanaf een minder/klein schermpje doe ik niet.
Vriendelijk bedankt voor de mooie positieve reacties.
@ Sieg : Het was gewoon legaal hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtMooi en eenvoudig maar je moet het zien om het te kunnen vastleggen.
Voor veel mensen (niet-fotografen) is dit gewoon een boompje te midden van de heide en niets meer dan dat.
Voor een fotograaf biedt het boompje mogelijkheden om diepte te creëren in het voor de rest vlakke stuk heidegrond voor het bos.
Heel mooi gebruik gemaakt van de beschikbare elementen om er een knap beeld van te maken Johan
Het begint voor mij steeds meer een uitdaging te worden om met dergelijke foto's thuis te komen.
Vooral het "zien" is al een sport op zich.Last edited by Johan1956; 5 december 2019, 10:00.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Comment