Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi en sfeervol beeld Kurt al ontbreekt er iets aan de kwaliteit maar kan er mijn vinger niet op leggen wat ik juist zie
De kleuren vind ik prima zo, niks verkeerd mee maar links is er een rand te zien over de volledige hoogte waar toch duidelijk iets verkeerd is gegaan
Ja die smartphones tegenwoordig kunnen heel wat, ik heb dezelfde phone en lekker makkelijk als het snel moet gaan.
Doch die hele kleine sensor en die lansjes hebben nog een hele weg te gaan wil het echt wat worden.
Wel goed genoeg voor op sociale media uiteraard
grts
Sieg
Na nog eens goed gekeken te hebben naar het origineel en de foto op zwarte achtergrond bekeken te hebben zie ik nu ook een heel fijn kleurrandje aan de linkerkant van de foto.
Sieg heeft dus een heel fijn oog voor detail want het was me op een witte achtergrond niet opgevallen.
In elk geval bedankt om het via pm te veruidelijken Sieg
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Na nog eens goed gekeken te hebben naar het origineel en de foto op zwarte achtergrond bekeken te hebben zie ik nu ook een heel fijn kleurrandje aan de linkerkant van de foto.
Sieg heeft dus een heel fijn oog voor detail want het was me op een witte achtergrond niet opgevallen.
In elk geval bedankt om het via pm te veruidelijken Sieg
Comment