Nog eentje van mijn "vroeg uit mijn bed show " (allez vroeg voor mij toch.....)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Morgenstond
Collapse
X
-
-
Re: Morgenstond
Duistere opname maar wel heel veel sfeer Freddy, mooi hoor
en de eendjes op de juiste plaats in het beeld
Deze heeft zowat dezelfde afwerking als je beeld met dat vliegtuig
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Somber beeld die de gepaste sfeer weergeeft rond deze tijd van 't jaar, prima opbouw van de compo waarbij de eendjes zeken een toegevoegde waarde geven..voor mij een geslaagde opname Freddy !
Comment
-
ik vind dit een mooi beeld met een goede verdeling tussen licht en donkere delen, maar zou dit toch niet "morgenstond" durven noemen, gelet op de al hoge stand van de zon.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Re: Morgenstond = Middagstond
maar zou dit toch niet "morgenstond" durven noemen, gelet op de al hoge stand van de zon.
Thx voor de comments....
Comment
-
Re: Morgenstond = Middagstond
Om er ochtendstond van te maken, heb je het wat donkerder gemaakt Ik vind hem alvast heel sfeervol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk berichtSomber beeld die de gepaste sfeer weergeeft rond deze tijd van 't jaar, prima opbouw van de compo waarbij de eendjes zeken een toegevoegde waarde geven..voor mij een geslaagde opname Freddy !de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
-
Comment