Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Finnich Glen - Devil's Pulpit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Finnich Glen - Devil's Pulpit

.

Een wonderbaarlijke plaats zie INFO
    Graag op een zwarte achtergrond bekijken.
    (alvast bedankt)
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Re: Finnich Glen - Devil's Pulpit

Knap Johan ,wat een details !!! ook de sluitertijd vind ik heel mooi (al verwacht ik daar tegenstanders van ) knap .
    in de tijd dat ik ook Schotland heb aangedaan hebben wij getwijfeld om deze locatie aan te doen , maar het lezen alleen al over de glibberig wandeling er naar toe heeft ons tegengehouden ,al wist ik wat een prachtige locatie dit was .

Comment

Amai, super foto, prima gekozen sluitertijd...geeft de juiste dynamiek aan de foto

Comment

mooi stromingsbeeld, meer bepaald de draaikolk vooraan
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Plekje heb ik ook al zien voorbijkomen op YT meen ik, niet de makkelijkste locatie
          Heel mooie opname Johan, knappe beeldopbouw en goed gekozen sluitertijd

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Denk dat dit idd een pracht plekje moet zijn Johan...alleen die lange sluitertijden niet echt mijn ding ...smaken eh...maar dat wist je al....

Groetjes
            Freddy
            https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Een heel mooie opname, zoals al gezegd met de juiste sluitertijd. Persoonlijk vind ik het groen een beetje te fel.
              http://www.photo-patricske.be
              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Knappe opbouw met mooie beweging in het water
                https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Prachtige foto weer!

Comment

Prachtig gekozen sluitertijd. Ook een heel mooie compositie en kleuren.
                    https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Mooie foto. Compositie en kleuren zoals altijd netjes
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

prachtig licht en mooie dynamiek in het water
                        mijn website : klik

Comment

Knappe foto van een schitterend spectaculaire plaats.
                          Als ik zelf foto's neem van zo'n plaatsen dan denk ik achteraf altijd dat de foto maar een fractie van het gevoel van het moment weergeeft.
                          Maar aan de hand van jouw foto kan ik me wel vrij goed voorstellen hoe het op die plaats moet geweest zijn. Heel geslaagd dus
                          vriendelijke groeten, Kurt
                          Mijn foto's
                          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

Comment

Bedankt voor alle mooie reacties.
                            Mooie benadering en gedachtengang, Kurt.
                            Omdat in dit topic weer verzadiging, cq. felheid van kleuren ter sprake kwam. (en de laatste tijd meer) begin ik mij wat af te vragen :
                            Ik twijfel niet aan de ogen en mening van diegenen die dat vinden, maar...... op welk scherm wordt er gekeken ?
                            Zelf heb ik een Samsung tablet en telefoon, en kleur en contrast is dik overdreven. Vermoedelijk omdat de gemiddelde mens(lees NIET-fotograaf)dat schitterend vindt.
                            Ik geef alleen een beoordeling, als ik op een gekalibreerd scherm heb gekeken. En zo hoort dat ook te zijn, vind ik.
                            Overigens de meeste schermen, met een i ervoor zijn oké.
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                              Omdat in dit topic weer verzadiging, cq. felheid van kleuren ter sprake kwam. (en de laatste tijd meer) begin ik mij wat af te vragen :
                              Ik twijfel niet aan de ogen en mening van diegenen die dat vinden, maar...... op welk scherm wordt er gekeken ?
                              Zelf heb ik een Samsung tablet en telefoon, en kleur en contrast is dik overdreven. Vermoedelijk omdat de gemiddelde mens(lees NIET-fotograaf)dat schitterend vindt.
                              Ik geef alleen een beoordeling, als ik op een gekalibreerd scherm heb gekeken. En zo hoort dat ook te zijn, vind ik.
                              Overigens de meeste schermen, met een i ervoor zijn oké.
                              Viel me eigenlijk ook al op dat er enkele personen steeds klagen over de (herfst)kleuren.
                              Volledig gelijk Johan wat je schrijft, en vergeet ook vooral niet met welke browser er gekeken wordt op deze site
                              Blijkbaar zijn er nog veel mensen die een fotosite bekijken met Internet Explorer of Edge, uiteraard zijn daar de kleuren overdreven verzadigd dan

grts
                              Sieg
                              Last edited by Sieg; 2 december 2019, 00:37.
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
                              X