Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Finnich Glen - Devil's Pulpit
Collapse
X
-
[Showcase] Finnich Glen - Devil's Pulpit
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Finnich Glen - Devil's Pulpit
Knap Johan ,wat een details !!! ook de sluitertijd vind ik heel mooi (al verwacht ik daar tegenstanders van ) knap .
in de tijd dat ik ook Schotland heb aangedaan hebben wij getwijfeld om deze locatie aan te doen , maar het lezen alleen al over de glibberig wandeling er naar toe heeft ons tegengehouden ,al wist ik wat een prachtige locatie dit was .
-
Amai, super foto, prima gekozen sluitertijd...geeft de juiste dynamiek aan de foto
Comment
-
mooi stromingsbeeld, meer bepaald de draaikolk vooraanmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Plekje heb ik ook al zien voorbijkomen op YT meen ik, niet de makkelijkste locatie
Heel mooie opname Johan, knappe beeldopbouw en goed gekozen sluitertijd
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Denk dat dit idd een pracht plekje moet zijn Johan...alleen die lange sluitertijden niet echt mijn ding ...smaken eh...maar dat wist je al....
Groetjes
Freddy
Comment
-
-
Een heel mooie opname, zoals al gezegd met de juiste sluitertijd. Persoonlijk vind ik het groen een beetje te fel.http://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
Knappe opbouw met mooie beweging in het water
Comment
-
Prachtig gekozen sluitertijd. Ook een heel mooie compositie en kleuren.
Comment
-
-
-
Knappe foto van een schitterend spectaculaire plaats.
Als ik zelf foto's neem van zo'n plaatsen dan denk ik achteraf altijd dat de foto maar een fractie van het gevoel van het moment weergeeft.
Maar aan de hand van jouw foto kan ik me wel vrij goed voorstellen hoe het op die plaats moet geweest zijn. Heel geslaagd dus
Comment
-
Bedankt voor alle mooie reacties.
Mooie benadering en gedachtengang, Kurt.
Omdat in dit topic weer verzadiging, cq. felheid van kleuren ter sprake kwam. (en de laatste tijd meer) begin ik mij wat af te vragen :
Ik twijfel niet aan de ogen en mening van diegenen die dat vinden, maar...... op welk scherm wordt er gekeken ?
Zelf heb ik een Samsung tablet en telefoon, en kleur en contrast is dik overdreven. Vermoedelijk omdat de gemiddelde mens(lees NIET-fotograaf)dat schitterend vindt.
Ik geef alleen een beoordeling, als ik op een gekalibreerd scherm heb gekeken. En zo hoort dat ook te zijn, vind ik.
Overigens de meeste schermen, met een i ervoor zijn oké.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtOmdat in dit topic weer verzadiging, cq. felheid van kleuren ter sprake kwam. (en de laatste tijd meer) begin ik mij wat af te vragen :
Ik twijfel niet aan de ogen en mening van diegenen die dat vinden, maar...... op welk scherm wordt er gekeken ?
Zelf heb ik een Samsung tablet en telefoon, en kleur en contrast is dik overdreven. Vermoedelijk omdat de gemiddelde mens(lees NIET-fotograaf)dat schitterend vindt.
Ik geef alleen een beoordeling, als ik op een gekalibreerd scherm heb gekeken. En zo hoort dat ook te zijn, vind ik.
Overigens de meeste schermen, met een i ervoor zijn oké.
Volledig gelijk Johan wat je schrijft, en vergeet ook vooral niet met welke browser er gekeken wordt op deze site
Blijkbaar zijn er nog veel mensen die een fotosite bekijken met Internet Explorer of Edge, uiteraard zijn daar de kleuren overdreven verzadigd dan
grts
SiegLast edited by Sieg; 2 december 2019, 00:37.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment