Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
heerlijke dieptewerking, met als hoogtepunt het prachtige kerkje gehuld in de mist!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Beide opnames zijn mooi en zijn nu totaal verschillende beelden geworden door de uitsnede
Waarbij je in de originele veel meer diepte hebt en je bij de up meer voor het detail gaat in het landschap
De paars/magenta kleur in de mist en wolken had ik mss toch anders afgewerkt maar da's kwestie van smaak
Beide opnames zijn mooi en zijn nu totaal verschillende beelden geworden door de uitsnede
Waarbij je in de originele veel meer diepte hebt en je bij de up meer voor het detail gaat in het landschap
De paars/magenta kleur in de mist en wolken had ik mss toch anders afgewerkt maar da's kwestie van smaak
Voor mij zeker de originele, en dan vanwege de sfeer en belichting. Mooie laagjes weer, Christel.
De uitsnede van de update vind ik nogal rigoureus. Ik zou zodanig snijden, dat de onderste laag een diagonaal vormt.
Verder bij de WB, wat minder magenta, en wat meer geel en ik zou er trots op zijn.
Ik ben zo vrij geweest om mijn visie te plaatsen.
Als de link weg moet, aarzel niet hoor. En even goede vrienden.
Voor mij zeker de originele, en dan vanwege de sfeer en belichting. Mooie laagjes weer, Christel.
De uitsnede van de update vind ik nogal rigoureus. Ik zou zodanig snijden, dat de onderste laag een diagonaal vormt.
Verder bij de WB, wat minder magenta, en wat meer geel en ik zou er trots op zijn.
Ik ben zo vrij geweest om mijn visie te plaatsen.
Als de link weg moet, aarzel niet hoor. En even goede vrienden.
Right on Ik moet dringend eens cursus bewerking gaan volgen en er meer werk van maken...
Comment