Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Iets anders
Collapse
X
-
-
Re: Iets anders
Da's een aparte, maar ik kan die wel appreciëren. Mooi
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtDa's een aparte, maar ik kan die wel appreciëren. Mooi
Comment
-
Komt heel onnatuurlijk over
Met Luminar de sterrenlucht erin geplakt vermoed ik, we zullen dit soort dingen spijtig genoeg steeds meer beginnen zien
Neen voor mij niet geslaagd
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtKomt heel onnatuurlijk over
Met Luminar de sterrenlucht erin geplakt vermoed ik, we zullen dit soort dingen spijtig genoeg steeds meer beginnen zien
Neen voor mij niet geslaagd
grts
Sieg
Is inderdaad met Luminar bewerkt en ik weet wel dat dit 'onnatuurlijk' overkomt , daarom is de titel ook ' Iets anders ' .
Ik vind dan weeral wel dat er soms eens buiten de lijntjes mag gekleurd worden
Ik moet wel zeggen dat Luminar 4 als plugin van LR mij wel kan bekoren , en dan niet enkel de 'sky replacement' tool.
Groeten ,
Guy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk berichtBeste Sieg ,
Is inderdaad met Luminar bewerkt en ik weet wel dat dit 'onnatuurlijk' overkomt , daarom is de titel ook ' Iets anders ' .
Ik vind dan weeral wel dat er soms eens buiten de lijntjes mag gekleurd worden
Ik moet wel zeggen dat Luminar 4 als plugin van LR mij wel kan bekoren , en dan niet enkel de 'sky replacement' tool.
Groeten ,
Guy
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtSnap ik volledig hoor Goy, maar het was gewoon mijn gevoel dat ik neerschreef zoals ik altijd doe
grts
Sieg
Comment
-
-
een nieuwe techniek moet je inderdaad in de vingers en in de geest krijgen. Experimenteren dus maar.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Is ook mijn smaak niet als natuurfoto. Ik was naar de exif gaan kijken hoe je zoiets kon vastleggen maar het is dus door speciale bewerkingen en plakwerk. Misschien hoort dit thuis in een aparte categorie "fantasie" of zoiets.
Comment
-
-
Ik kan hem wel smaken, qua mystiek geslaagd. Zou inderdaad heel goed passen in een aparte categorie, "fantasie".
Comment
Comment