Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Leaves and Needles

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Golden Leaves and Needles

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956
    Daar heb je gelijk in Sieg, maar dat is wel iemand, die me daar in stimuleert.
    Het zou wat zijn als ik hem erbij moest roepen.
    Overigens nog wel(in Torridon) een andere kanjer ontmoet : Simon Baxter. Vriendelijk kerel, die het heel leuk vond dat we hem "zomaar" aanspraken.
    Zo'n super bomenfotograaf is ook een enorme stimulans, om "DE Boom" in een bos te vinden.
    Simon Baxter is inderdaad heel goed wat betreft fotografie van bomen, leuk om deze tegen het lijf te lopen.
    Zijn "Guardians of the Forest" bvb vind ik toch wel één van z'n beste opnames
    Ze hebben daar uiteraard ook meer mooie oerbossen dan wij hier hebben hé
    Zeker in België, als een bos te oud wordt dan worden de bomen gekapt om nieuwe te plaatsen
    Als een boom wat scheef groeit moet hij er van tussen gehaald worden, triestig
    Onlangs een weekje in de Ardennen gezeten in de buurt van La Roche, daar ook het ene na het andere stuk van de bergen dat kaal is omdat ze aan het kappen zijn.
    Trouwens ik weet niet eens of wij hier in België nog wel een woud hebben, volgens mij zijn het allemaal bossen met bomen netjes op een rijtje

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Simon Baxter is inderdaad heel goed wat betreft fotografie van bomen, leuk om deze tegen het lijf te lopen.
      Zijn "Guardians of the Forest" bvb vind ik toch wel één van z'n beste opnames
      Ze hebben daar uiteraard ook meer mooie oerbossen dan wij hier hebben hé
      Zeker in België, als een bos te oud wordt dan worden de bomen gekapt om nieuwe te plaatsen
      Als een boom wat scheef groeit moet hij er van tussen gehaald worden, triestig
      Onlangs een weekje in de Ardennen gezeten in de buurt van La Roche, daar ook het ene na het andere stuk van de bergen dat kaal is omdat ze aan het kappen zijn.
      Trouwens ik weet niet eens of wij hier in België nog wel een woud hebben, volgens mij zijn het allemaal bossen met bomen netjes op een rijtje

grts
      Sieg
      In Zeeland is het helemaal een drama, omdat door het zoute water van de watersnoodramp, bijna alles was verdwenen.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Prachtig Johan ,die kleuren zijn super , ook iets wat ik graag doe in landschap "mijn tele boven halen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          In Zeeland is het helemaal een drama, omdat door het zoute water van de watersnoodramp, bijna alles was verdwenen.
          Ja inderdaad in Zeeland is er ook niet veel te vinden hé
          Ik woon dan ook maar op een 4tal km van de Zeeuwse grens, dus ik ben daar dan ook meestal te vinden
          En het is voor mij toch altijd even een uitstap naar het buitenland

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Knappe compo en mooi licht
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
            X