Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Misty Dunes 2
Collapse
X
-
[Showcase] Misty Dunes 2
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Misty Dunes 2
Zou met de tweede duin rechts in de hoek beginnen.
voor de rest een heel mooi plaatje.
gert,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooie opname Johan, soms is het inderdaad mooi in onze eigen omgeving
Maar je kunt toch niet ontkennen dat de keuze véél en veel groter is in GB
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Zeeland is inderdaad een mooi plekje waar je mooie foto's kan vastleggen en dat bewijs jij hier
Comment
-
-
Bedanktvoor het kijken en de reacties.
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie opname Johan, soms is het inderdaad mooi in onze eigen omgeving
Maar je kunt toch niet ontkennen dat de keuze véél en veel groter is in GB
grts
Sieg
Je kan al heel snel een boom o.i.d. voor een berg situeren, of wat we ook gedaan hebben, de hoogte in gaan.
En niet te vergeten, een zonnestraal 1 km verder zie je hier bijna niet. Maar als de straal langs een berg glijdt, dan kan dat een klein wondertje veroorzaken.
We zijn er zeker niet voor de laatste keer geweest.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Prachtige foto, zeker mijn ding....ik hou van Zeeland, ga er trouwens elk jaar op vakantie...top bestemming
Comment
-
Bedankt voorde nagekomen reacties.
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtZo mooi zag ik Zeeland nog niet, misschien moet ik nog eens terugkomen
De plaats stond al lang op mijn to-do lijst geplaatst, en dan maar wachten tot het goede moment. Misschien al eerder ter sprake gekomen, maar de app Clear Outside is hiervoor een geweldig hulpmiddel.
Ziet er knullig uit, maar voor de dauwpunt voorspelling heeft de app het dikwijls goed.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Knappe foto. De nevel, het licht, de compositie. Heel mooi.
Comment
-
onlangs tot Friesland geweest ,was mij een beetje tegengevallen ,ja het weer en de omstandigheden wilden niet echt mee ,maar ook als zeefotograaf geraak je in eens voorbij zeeland nog moeilijk aan zee door al die dijken ,en als ik dan bvb naar het paard van Marken wilde gaan kon ik niet dichter dan bijna 3 km om de rest dan te voet te doen , ja moesten de natuuromstandigheden goed zijn geweest zou ik het er wel voor over gehad hebben ,miss als het eens goed wintert terug gaan
in ieder geval jij hebt het moment wel getroffen ,prachtige sfeer
Comment
-
Al het positieve is vermeld ...ik val voor de laagjes vorming in deze foto...knap..
Groetjes
Freddy
Comment
Comment