Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
knappe foto ,de up is zeker een verbetering al zou ik miss getracht hebben de lichtstraal weg te werken om de weidsheid te behouden , maar of dat gemakkelijk zou zijn geweest dat denk ik niet ,dus een mooie up
ik zal hem toch eens binnenhalen om het te proberen dit is het resultaat en was 2 klikje's werk ,als je wilt weten hoe ik het gedaan heb stuur ik een berichtje
knappe foto ,de up is zeker een verbetering al zou ik miss getracht hebben de lichtstraal weg te werken om de weidsheid te behouden , maar of dat gemakkelijk zou zijn geweest dat denk ik niet ,dus een mooie up
ik zal hem toch eens binnenhalen om het te proberen dit is het resultaat en was 2 klikje's werk ,als je wilt weten hoe ik het gedaan heb stuur ik een berichtje
Bedankt, stuur maar berichtje. Leergierig ben ik wel en bewerken daar ben ik belang niet zo goed in als jij
Heel mooie locatie en moment. De up is al veel beter al zou ik ook geprobeerd hebben om niet te moeten croppen rechts omdat je anders een heel stuk verliest en dat komt de compo niet ten goede. Maar de lucht is inderdaad veel beter wanneer hij minder donker is. Er is meer harmonie met de mistige laagjes van de bergen.
Comment