Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Red & White Army Tree

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] The Red & White Army Tree

Een prachtige boom te vinden aan de ingang van het Philips Stadion

PS. Thuisploeg PSV eindhoven speelt in de kleuren Rood en Wit
    mijn website : klik

Re: The Red & White Army Tree

sorry, boom is amper te zien op dit omzeggens monokleurig en donker beeld. Ik weet niet goed naar waar ik moet kijken. (ik ken dan ook die omgeving niet)
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Prima vastgelegd Bert maar inderdaad de boom is moeilijk te zien in deze opname

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Op zich een mooie foto, alleen jammer dat je met de titel de aandacht op de boom legt die inderdaad moeilijk te zien is...
        https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

ik hoop dat ik zo vrij mocht zijn jou foto eens door PS te draaien , maar ik denk dat die mooie boom hier iets beter uitkomt klik .
          wat heb ik gedaan , ik heb witbalans in camera raw op automatisch gezet en de hooglichten wat opgetrokken alsook de takken van de boom geselecteerd en deze wat opgelicht .
          als k hem weg moet halen je zegt het maar ,het is alleen de bedoeling om te helpen ik weet ook niet of je hem beter vind

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            ik hoop dat ik zo vrij mocht zijn jou foto eens door PS te draaien , maar ik denk dat die mooie boom hier iets beter uitkomt klik .
            wat heb ik gedaan , ik heb witbalans in camera raw op automatisch gezet en de hooglichten wat opgetrokken alsook de takken van de boom geselecteerd en deze wat opgelicht .
            als k hem weg moet halen je zegt het maar ,het is alleen de bedoeling om te helpen ik weet ook niet of je hem beter vind
            Zeker een verbetering .....
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

hey Patje - dank voor de moeite - en laat jouw interpretatie gerust staan.
              Ik zeg er wel direct eerlijk bij dat ik niet 100% overtuigd ben - de "spooky" sfeer is wat aangetast vind ik - maar ik begrijp volkomen dat een bewerking op basis van een kleine jpg niet evident is.
              Maar goed ik noteer dat men het beeld donker vindt - tot zelfs de boom niet ziet ... - vreemd want op mijn scherm (nt gecalibreerd) - kan ik de boom eigenlijk wel goed zien
              Als ik naar een grijswaardencalibratiescherm kijk (klik) dan kan ik ook wel netjes de verschillende grijswaarden onderscheiden
              Enkel de twee donkerste vlakjes lopen wat in elkaar over.
              Maar nogmaals respect voor alle meningen en dank voor het schrijven
              Peter
              mijn website : klik

Comment

Working...
              X