Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb er van boven eens wat afgecropped zodat de lucht weg was ...dat geeft voor mijn persoonlijke mening een algemeen betere compositie . Je bomen vooraan geven diepte genoeg met die lagen. Give it a try zou ik zeggen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
geef mij maar de eerste versie : de heldere lucht bovenaan, de zwarte bomen en struiken onderaan en ertussen de grijze mist charmeren me echt. (we kunnen toch niet allemaal hetzelfde denken hé)
Heel sfeervol beeld en de laagjes doen het 'm hier
Tussen je bomen zit je wel met lichtere stukken
grts
Sieg
ik wou hetzelfde zeggen ,mooi beeld maar de blend is minder geslaagd tussen de boomkruinen ,en ik weet dat dit niet gemakkelijk is , daarvoor heb je een speciale manier van blenden nodig dat eerder werkt op de pixels hooglichten en schaduwen
Heel mooi gezien. Prachtige laagvorming door de mist. (ook gedacht aan een oneven getal)
Inderdaad is een beetje zichtbaar, dat er meer licht achter de bomen zit.
Het kleurtje is voor mij niet helemaal lekker. (zou , denk ik, wat neutraler kunnen)
Bedankt voor de update. Het is voor mij persoonlijk een beter beeld nu. Maar als ik naar de eerste zie ben ik toch ook wel gescharmeerd.
Toch maar de update.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment