Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

the track

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] the track

    Sporen van ATV's vindt je op veel plaatsen en kunnen wandelaars gebruiken (indien ze niet door te drassige stukken gaan). Meestal afkomstig van vissers of jagers.

    DSC_0692 by Raf Strobbe, on Flickr

    Bedankt voor het kijken en uw reacties,

    Raf.
    Last edited by muesli; 12 november 2019, 21:07.

  • #2
    Re: the track

    Mooi natuurlijk beeld Raf, mooi daar om te wandelen
    Hoe komt het eigenlijk dat al je laatste opnames hier niet te zien zijn op het forum wegens te groot ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: the track

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Mooi natuurlijk beeld Raf, mooi daar om te wandelen
      Hoe komt het eigenlijk dat al je laatste opnames hier niet te zien zijn op het forum wegens te groot ?

      grts
      Sieg
      Hallo Sieg,
      Ikzelf zie alles wat ik recentelijk gepost heb de laatste weken. Jij bent de eerste die dat meldt.
      Ik laad ze altijd op via Flickr en gebruik altijd de BBCode. Ik dacht dat dit OK was? Ze worden daardoor altijd gereduceerd tot 1024 pix voor forums.
      En hoe kunnen er anders reacties binnenkomen? Op die vossenfoto's kreeg ik telkens een tiental reacties.
      Enkel op de laatste die ik gisteren gepost heb. Daar zie ik alleen een reactie van jou en mijn antwoord. Het probleem van die scherpte kan er ook mee te maken hebben misschien?
      Kun je mij eens laten weten welke opnames niet te zien zijn wegens "te groot"?
      Bedankt en groetjes,
      Raf.

      Comment


      • #4
        Re: the track

        Na het doorklikken, een mooie foto gezien.
        Echter krijg ik hier op het forum ook de boodschap dat ze te groot is.
        https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

        Comment


        • #5
          Re: the track

          Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
          Hallo Sieg,
          Ikzelf zie alles wat ik recentelijk gepost heb de laatste weken. Jij bent de eerste die dat meldt.
          Ik laad ze altijd op via Flickr en gebruik altijd de BBCode. Ik dacht dat dit OK was? Ze worden daardoor altijd gereduceerd tot 1024 pix voor forums.
          En hoe kunnen er anders reacties binnenkomen? Op die vossenfoto's kreeg ik telkens een tiental reacties.
          Enkel op de laatste die ik gisteren gepost heb. Daar zie ik alleen een reactie van jou en mijn antwoord. Het probleem van die scherpte kan er ook mee te maken hebben misschien?
          Kun je mij eens laten weten welke opnames niet te zien zijn wegens "te groot"?
          Bedankt en groetjes,
          Raf.
          Het zijn je laatste drie opnames die niet zichtbaar zijn op het forum Raf
          Bij alle drie is er een rode balk te zien met devolgende tekst erin ;

          De gelinkte foto van 2048x1312px overschrijdt de maximum toegelaten afmeting voor dit forum, en wordt daarom niet vertoond
          En de reden waarom mensen wel op je foto reageren Raf is omdat men de moeite doet om op de link te klikken en deze dan te bekijken op Flickr ;-)

          Dus ergens neem je volgens mij de verkeerde link qua afbeeldingsgrootte, want hier is het 1024px maximum

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: the track

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Het zijn je laatste drie opnames die niet zichtbaar zijn op het forum Raf
            Bij alle drie is er een rode balk te zien met devolgende tekst erin ;



            En de reden waarom mensen wel op je foto reageren Raf is omdat men de moeite doet om op de link te klikken en deze dan te bekijken op Flickr ;-)

            Dus ergens neem je volgens mij de verkeerde link qua afbeeldingsgrootte, want hier is het 1024px maximum

            grts
            Sieg
            Hallo Siegfried,
            Ik heb eergisteren mijn browser (Firefox) een update gegeven met als gevolg dat ik alles opnieuw moet installeren en paswoorden herzetten. Ook bij Flickr moest mijn toegang opnieuw geregeld worden. Waarschijnlijk hebben die snoodaards de groote van BBCode voor forums aangepast naar 2048 (default). Ik heb dit daarjuist opnieuw aangepast naar 1024. Hopelijk blijft het terug zo. Ik heb zelf nooit die rode balk of die melding gezien. Bij mij was alles normaal op het forum. Bedankt om dit te melden.
            grts,
            Raf.

            Comment


            • #7
              Re: the track

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Het zijn je laatste drie opnames die niet zichtbaar zijn op het forum Raf
              Bij alle drie is er een rode balk te zien met devolgende tekst erin ;



              En de reden waarom mensen wel op je foto reageren Raf is omdat men de moeite doet om op de link te klikken en deze dan te bekijken op Flickr ;-)

              Dus ergens neem je volgens mij de verkeerde link qua afbeeldingsgrootte, want hier is het 1024px maximum

              grts
              Sieg
              Hallo Siegfried,
              Ik heb eergisteren mijn browser (Firefox) een update gegeven met als gevolg dat ik alles opnieuw moet installeren en paswoorden herzetten. Ook bij Flickr moest mijn toegang opnieuw geregeld worden. Waarschijnlijk hebben die snoodaards de groote van BBCode voor forums aangepast naar 2048 (default). Ik heb dit daarjuist opnieuw aangepast naar 1024. Hopelijk blijft het terug zo. Ik heb zelf nooit die rode balk of die melding gezien. Bij mij was alles normaal op het forum. Bedankt om dit te melden.
              grts,
              Raf.

              Comment


              • #8
                Re: the track

                een mooi natuurlijke foto

                Comment


                • #9
                  Re: the track

                  Mooi hoe alles naar 1 punt loopt.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: the track

                    Mooi hoor, prima compo
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment

                    Working...
                    X