Eindelijk eens wat droog weer dit weekend, en vroeg wakker gemaakt door de kinderen. Het ideale moment dus om eens op een ander moment te gaan fotograferen dan ik normaal doe. Ik blijf dicht bij mij vertrouwde onderwerp, maar deze keer in heel andere omstandigheden. Hopelijk vinden jullie het wat, ik kijk in elk geval uit naar de eventuele reacties.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Warm op een koude ochtend
Collapse
X
-
-
Re: Warm op een koude ochtend
Heel sfeervol resultaat met die nevel over het water
Tevens nog eens mooie kleuren ook
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
mooie compositie, prachtige kleur die de mist tot zijn recht laat komen.
persoonlijke smaak : wat donkerder ?mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs Pascal Bekijk berichtDie plaats ken ik precies. Is dat in Viversel Zolder langs het kanaal? Pasop die plaatsen lijken allemaal op elkaar onder zon bruggen
Mooie plaat trouwens.
Comment
-
Prachtige sfeer en kleuren. Schitterend genietmoment !
Ik denk dat er nog meer rust in komt, als de schuine lijn net buiten beeld was gelaten ?Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtPrachtige sfeer en kleuren. Schitterend genietmoment !
Ik denk dat er nog meer rust in komt, als de schuine lijn net buiten beeld was gelaten ?
Bedankt voor de reacties allemaal!
Comment
-
-
ik volg volledig de redenering van bopatje...
Groetjes
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk berichtIk heb ze expres meegenomen om duidelijk te maken dat ik onder een brug stond. Ook al maak ik een nevelfoto, dan nog blijf ik zoeken naar het industriële.
Bedankt voor de reacties allemaal!Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtEigenwijs is ook wijs. (niet vervelend bedoelt , hoor) Dat maakt het juist zo leuk, en we het allemaal net wat anders doen !
Comment
Comment