Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nogmaals, de zee plus Update
Collapse
X
-
-
Re: Nogmaals, de zee
Ik vind het een hele mooie qua sfeer, maar heb het gevoel dat de foto wat aan scherpte mis, of vergis ik me?
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtIk vind het een hele mooie qua sfeer, maar heb het gevoel dat de foto wat aan scherpte mis, of vergis ik me?
Hier een link naar het origineel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtDank je, de scherpte is in het origineel prima, ik neem aan dat de verkleining de oorzaak het ontbreken van scherpte is.
Hier een link naar het origineel
Comment
-
knappe grijs-tonen, zowel in het water als in de lucht.
voor mij mochten de bootjes en de boeien uitgeveegd worden.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtknappe grijs-tonen, zowel in het water als in de lucht.
voor mij mochten de bootjes en de boeien uitgeveegd worden.
Comment
-
-
blijven mooi die minimalistische beelden...of ze nu in kleur of zwart wit zijn....
Groetjes
Freddy
Comment
-
Mooi minimalistisch beeld, met een prachtige compositie, Jan.
Mijn vermoeden is dat de ruis de scherpte een beetje ondermijnd. (een beetje vreemd bij een dergelijke ISO-waarde)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Ik denk toch dat er iets mis is gegaan Jan, als ik kijk naar de grote versie zie ik heel veel artefacten door de ruis
Dat terzijde, een mooie rustige opname die ik eigenlijk net iets sterker vind dan de vorige
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMooi minimalistisch beeld, met een prachtige compositie, Jan.
Mijn vermoeden is dat de ruis de scherpte een beetje ondermijnd. (een beetje vreemd bij een dergelijke ISO-waarde)Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIk denk toch dat er iets mis is gegaan Jan, als ik kijk naar de grote versie zie ik heel veel artefacten door de ruis
Dat terzijde, een mooie rustige opname die ik eigenlijk net iets sterker vind dan de vorige
grts
Sieg
Comment
Comment