Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mooi gedaan Christel
Al ben ik zelf voor lange sluitertijden denk ik dat het hier wat te lang is voor het echt mooi te maken
tevens mag je witbalans nog iets warmer zijn en de kleuren daardoor wat meer punch krijgen
Ik denk wel dat je met wat meer nabewerking er een nog mooiere opname van kunt maken (als je wilt laat ik eens een voorbeeld zien)
Mooi gedaan Christel
Al ben ik zelf voor lange sluitertijden denk ik dat het hier wat te lang is voor het echt mooi te maken
tevens mag je witbalans nog iets warmer zijn en de kleuren daardoor wat meer punch krijgen
Ik denk wel dat je met wat meer nabewerking er een nog mooiere opname van kunt maken (als je wilt laat ik eens een voorbeeld zien)
grts
Sieg
Dag Sieg,
Ik wil uiteraard leren, dus post gerust een vb dat volgens jou beter is! Alvast bedankt. Christel
Mooi gedaan Christel
grts
Sieg
akkoord. Dit is een natuurfoto terwijl de waterval als een "beam me up"koker een meer abstracte invulling krijgt.
Ik wil uiteraard leren, dus post gerust een vb dat volgens jou beter is! Alvast bedankt. Christel
Bij deze Christel hetgeen ik snel nog uit je jpeg versie kon krijgen, vanuit de RAW zal je nog meer details eruit kunnen halen vermoed ik
Een ruwe selectie van het vallende water gemaakt en daar de hooglichten wat naar beneden gehaald, in die selectie geprobeerd om met NIK er meer detail in te krijgen, wat wel gelukt is.
Voor de rest iets warmer afgewerkt, pipet op het witte water gaf een nog warmere versie, dus ergens de middenweg gezocht
In de kleuren heb ik wat meer pit gestoken
Comment