Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil hier nog eens op terug komen. Deze plaat (eerste versie) is wat tussen de regeltjes maar de drama en de sfeer die hier vanaf druipt is voor mij een maandag plaat.
Maar das mijn persoonlijke mening. Als je er eerst naar kijkt dan zeg ik meteen...wow.
Ik zou er niks meer aan doen echt waar...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs PascalBekijk bericht
Wil hier nog eens op terug komen. Deze plaat (eerste versie) is wat tussen de regeltjes maar de drama en de sfeer die hier vanaf druipt is voor mij een maandag plaat.
Maar das mijn persoonlijke mening. Als je er eerst naar kijkt dan zeg ik meteen...wow.
Was ook mijn gedacht... wow
mss klopt niet alles volgens 'de regeltjes', maar dat hoeft niet steeds.
Gevoel en sfeer met een foto oproepen is een kunst op zich.
Proficiat met de Hof!
mvg Christophe
Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs PascalBekijk bericht
Comment