Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi maar hoe belicht je de voorgrond zo mooi bij tegenlicht..?
grt,bouk.
dit zal een blend zijn Bouk ,mag toch ?
En alvast een zeer mooi uitgevoerde blend , prachtige samenstelling en natuurlijke verhouding zoals we het in het echt zien , ik vind deze een hele mooie
persoonlijk vind ik dit beeld (vergelijk met vorige inzending) te helder afgewerkt wegens de onmiskenbare herfstsfeer die hier zeer mooi en divers aan bod komt. Geef me dit beeld maar wat donkerder en ik koop.
Mooi maar hoe belicht je de voorgrond zo mooi bij tegenlicht..?
grt,bouk.
Bouk je zal het niet geloven maar ik heb 1 beeld gemaakt en een copy ervan in camera raw lichter gemaakt . Maw het beeld met een -2 compensatie om de zon te beschermen en daarna op de copy de belichting aangepast. Daarna heb ik ze via lagen geblend met luminocity masks. Enfin ik wil niet te technisch uitlopen maar zo werk ik met zulke opnames met tegenlicht. Dit is een foto op een moment waar de zon nog redelijk sterk stond
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
persoonlijk vind ik dit beeld (vergelijk met vorige inzending) te helder afgewerkt wegens de onmiskenbare herfstsfeer die hier zeer mooi en divers aan bod komt. Geef me dit beeld maar wat donkerder en ik koop.
Bij deze heb ik een lichte aanpassing gemaakt. Hopelijk zie je het verschil. Vooral in de varens.
Ik wil naar mijn eigen gevoel ook niet te ver gaan omdat ik het zo wel ok vind.
Bedankt voor je persoonlijke voorkeur en mening.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs PascalBekijk bericht
Bij deze heb ik een lichte aanpassing gemaakt. Hopelijk zie je het verschil. Vooral in de varens.
Ik wil naar mijn eigen gevoel ook niet te ver gaan omdat ik het zo wel ok vind.
Comment