Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De kerk in het midden houden... of toch weer niet...
Re: De kerk in het midden houden... of toch weer niet...
Mijn zienswijze had je iets meer ruimte mogen laten aan de linker kant.. maar dan mis ik toch nog iets, wat je waarschijnlijk alleen van een nog hoger standpunt in beeld had mee kunnen nemen? De kadering aan de rechterkant is uitmuntend.
Mooi strijklicht en sfeervol met die lage wolken... Ik mis aan de onderkant wel een paar meter waar de 2 wegen van het linkse huisje(of is het water?) samenkomen, of was dit niet mogelijk?
Mooie foto
beide hebben hun sterke kanten en zwakke punten. Ik meen dat die punten door de vorige correspondenten werden opgemerkt. Dus "entre les deux, mon coeur balance" . De belichting en bewolking zijn desalniettemin erg aantrekkelijk. Enkel de kadrering zaait wat twijfel.
als ik toch moet kiezen ga ik voor je 2de ,dus de kerk in het midden ,maar daar mis ik wel wat ruimte vooraan ,voor de rest een heel mooie sfeer met die nevelwolken erbij
Als er gekozen moet worden, dan ga ik voor de eerste. Hier komt het geheel beter tot zijn recht in het landschap naar mijn gevoel. Mooie sfeer inderdaad.
Ik vind beide mooi van kleur en licht. De compositie vind ik niet geslaagd. Bij de eerste langs links te weinig ruimte. Bij de tweede moest de kerk wat hoger staan.
Bedankt iedereen voor de fb. In de onderkant van de foto zit de beperking. Ik kon daar niet meer ruimte geven, daar stond een huizenrij. De daken sneden de kruising van het wegje weg. Helaas. Ik koos ervoor de huizenrij niet mee te pakken... Niet de ideale oplossing. De sfeer was te mooi om te laten liggen. Bij de 1e had ik de camera een slagje naar links moeten laten gaan. Ik zal eens terug gaan
Comment