Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Staat knap in beeld, voor mij iets te enthousiast aan de schuivers gezeten maar dat is smaak,
Die "zoveelste" stoort mij niet, als ik 1 dezer de kans heb zou ik er ook nog wel eens willen naartoe gaan
Staat knap in beeld, voor mij iets te enthousiast aan de schuivers gezeten maar dat is smaak,
Die "zoveelste" stoort mij niet, als ik 1 dezer de kans heb zou ik er ook nog wel eens willen naartoe gaan
Frans. Das mijne smaak he..Dat weert ge toch? Maja ik zie ook al niet meer zo goed als 11 jaar geleden. Toen wast nog erger
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mooi beeld, en ik kan de bewerking wel appreciëren.
De voorste blaadjes lijken wel licht te geven.
Bedankt. Dat licht kwam van de redelijk laagstaande zon en ik moest mijn frame naar beneden doen om geen flare te krijgen. Deze RAW opnamen heb ik gecompenseerd met een -2 en in Lightroom de schaduwen opgetrokken. Bij deze..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Het is een drukke foto maar ja, dat valt in het water als je de details bekijkt.
En dar blaadjes blaadjes zijn is zeker maar je de kleuren en die foto barst van de kleuren.
Is het overdreven?
Bah nee, het is juist die bom van kleuren die de foto maken zoals die is.
Hier op BD zijn de meesten wat huiverig van kleuren, ik NIET!
NIET zolang het nog natuurlijk lijkt en dit is in dit geval zo, het bos oogt natuurlijk.
Kan natuurlijk dat mijn nieuw gekalibreerd scherm versleten is, kan ook hé.
Voor mij dus een super foto in alle opzichten, point c'est tout.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Niks verkeerd met de kleuren wat mij betreft.
Zit op het ogenblik ook in de Ardennen en op sommige plaatsen zijn de kleuren nog intenser.
In ieder geval een mooie opname Pascal
Comment