Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blea Tarn UK
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Blea Tarn UK
Bekend plekje in het Lake District, al veel zien voorbij komen op YT maar hier, eigenlijk voor zover ik weet, nog niet
Mooie opname hoor en veel detail in de stenen muur
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
geen exif-data vrijgegeven ? bang voor industriële spionage ?
mooi scherp over gans de diepte. knappe weerkaatsing op het water.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtgeen exif-data vrijgegeven ? bang voor industriële spionage ?
mooi scherp over gans de diepte. knappe weerkaatsing op het water.
Comment
-
bedankt, sorry mocht mijn ironische toon als irritant overgekomen zijn. Was niet de bedoeling.
toch nog even doorzagen : wat is het verschil in die viewer tussen "F nummer" en "diafragma" ? Dit kan toch niet op 2.8 getrokken zijn ? (uur van de dag, zonnig weer, 30 sec, scherpte vooraan en achteraan )
Ik probeer maar mijn leerschool zo kort mogelijk te houden.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtbedankt, sorry mocht mijn ironische toon als irritant overgekomen zijn. Was niet de bedoeling.
toch nog even doorzagen : wat is het verschil in die viewer tussen "F nummer" en "diafragma" ? Dit kan toch niet op 2.8 getrokken zijn ? (uur van de dag, zonnig weer, 30 sec, scherpte vooraan en achteraan )
Ik probeer maar mijn leerschool zo kort mogelijk te houden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMooie opname - misschien wel de lensvervorming eruitwerken want spiegelingen staan in principe loodrecht op een wateroppervlak - en bij die bomen linksachter is dat niet het geval
Peter
Comment
-
Je laat heel mooi zien, dat een foto van zo'n meer niet persé met warm licht gefotografeerd hoeft te worden.
Door de bewolking heb je prachtige mooi verzadigde kleuren gekregen. Fijne sluitertijd overigens. Complimenten !
Door zo'n foto kan ik bijna niet wachten, want volgende week spenderen we ook een dagje aan het Lake District !
Vermoedelijk was een kleine stukje naar links net wat mooier geweest, omdat het hek nu heel centraal uitkomt, en de stapelmuur het zicht een beetje belemmert.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Mooie opname.
Mij stoort de chromatische abberatie aan de bergtoppen wel.
Voor de rest lekkere scherpte en mooi gebruik gemaakt van een inleidende lijn.Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-rar Bekijk berichtMooie opname.
Mij stoort de chromatische abberatie aan de bergtoppen wel.
Voor de rest lekkere scherpte en mooi gebruik gemaakt van een inleidende lijn.
Comment
Comment