Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mooie opname met een prachtige wolkenlucht
Spijtig dat het mooiste van de foto zo klein in beeld staat, maar na doorklikken naar de grote versie is dat al een hele verbetering
Mooie opname met een prachtige wolkenlucht
Spijtig dat het mooiste van de foto zo klein in beeld staat, maar na doorklikken naar de grote versie is dat al een hele verbetering
grts
Sieg
sfeervol beeld.
dank voor de tip om de grote versie aan te klikken want pas toen zag ik het essentiële element dat de titel verklaart. Maakt het beeld nog betekenisvoller.
sfeervol beeld.
dank voor de tip om de grote versie aan te klikken want pas toen zag ik het essentiële element dat de titel verklaart. Maakt het beeld nog betekenisvoller.
Inderdaad, doorklikken doe ik ook niet altijd. Hier is het absoluut de moeite waard. Prachtig sfeervol beeld, knappe compositie met de vuurtoren als de kers op de taart.
mooie foto vooral de grote versie ,ik vergeet ook meestal door te klikken ,zonde soms , daarom zet ik zelf altijd een aparte link naar de grote versie , miss dat wit lijntje boven de berg nog wegwerken
Comment