Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
wat denk je ?? al die discussies over kleuren ,dan maar in zwart/wit
maar deze vind ik dan wel een mooi ,ook de omzetting ,titel goed doorgedacht
Wat ik soms denk Patrick kan niemand weten als ik enkel maar denk. Je bent een goede detectief want je zit op de goede weg maar dan wel met de nodige nuances. Soms ga ik eens buiten de 'lijntjes' zoals ze zeggen maar als je er niet bij was op dat tijdstip, seizoen en plaats kan je moeilijk spreken van 'vervalsing' wél ; dat je het niet mooi vindt met rede erbij waar ik dan oog en oor voor heb, ook al zou je anders denken. En inderdaad ieder zijn mening terwijl ik overtuigd ben dat er betere fotografen (zelfs veel betere) dan ik inzake afwerking zeker in kleur. Sinds mijn 14 jaar stond ik in de doka met mijn neef die een gepassioneerd fotograaf was toentertijd en alles in zwart-wit verliep, ben dus grootgebracht in zwart-wit en ben naar nog steeds een fervent aanhanger van uitgezonderd als kleur de hoofdzaak uitmaakt in en van het onderwerp. Dus ga gedeeltelijk terug naar mijn geliefd zwart-wit en vermijd ik kleurrijke kwetsuren met verminderde reacties tot gevolg doch dit laatste mag niet het belangrijkste zijn. Om je te plezieren en evenzo anderen plaats ik nu nog een kleurfoto (die ik ook in zwart-wit heb) van een druk bezocht kapelletje boven op een paar rotsen in Bretagne. Hopelijk volgen er kleurrijke verhalen in de plus of de min
Bedankt iedereen voor het kijken en het schrijven.
Comment