Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

storm met avondlicht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: storm met avondlicht

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Zelf ook eens meegemaakt, namiddag en het werd echt opeens pikdonker, nog nooit eerder gezien.
    Die opnames heb ik hier nooit laten zien omdat ik er van uit ga dat niemand het zou geloven

grts
    Sieg
    Je maakt ons nieuwsgierig. Je wil niet weten , hoe dikwijls ik dat al gedacht heb.
    En vergeet niet, dat er hier een groepje mensen zit, die het wonder van het licht op alle manieren regelmatig zien ! (en geloven ze het niet, is dat hun probleem, toch ?)
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
      Zo, is me dat even een momentje !
      Wat een prachtig licht. Maar ook de dreigende lucht aan de rechterkant is heerlijk.
      Ik had eerlijk gezegd wel meer beweging in het helmgras verwacht. Was ook mooi geweest denk ik.(wuivend helm en zwevende meeuwen )
      Maar jou kennende, is die ook wel gemaakt denk, ik. Maar soms moet je een keuze maken.
      ja die heb ik Johan ,maar ik koos voor deze ,waarbij je de buiging ziet maar toch scherp blijft ,daarom ook de iso omhooggetrokken om genoeg sluiter te hebben , bij beweging komt het te wazig over

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        ja die heb ik Johan ,maar ik koos voor deze ,waarbij je de buiging ziet maar toch scherp blijft ,daarom ook de iso omhooggetrokken om genoeg sluiter te hebben , bij beweging komt het te wazig over
        Bedankt voor het snelle antwoord, Patrick.
        Toevallig heb ik dat gisteren met een flinke wind wel gedaan, maar dan met 39 seconden. (komt nog, voor ik naar Whisky -en Kiltland ga)
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Knap plaatje
          Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

Comment

dank voor de fijne reacties

Comment

Ik had deze ook al gezien en licht speelt hier een grote troef Patrick . Die 5D is een prachtig maschien ....maar de fotograaf nog meer
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Knap, wonderlijk licht. Schitterend beeld, Patrick!

Comment

ik herkende er onmiddellijk de vorige inzending in. Ik bewonder voornamelijk de laatste pogingen van de ondergaande zon op de voorgrond terwijl de lucht verderop alsmaar donkerder en dreigender wordt.
                  beeld met hoge gevoelswaarde.
                  mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                  nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                  https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

schitterende plaat!

Comment

Working...
                    X