Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
prachtig beeld ,eerst had ik zoiets van zoblauw ! maar eigenlijk is het normaal juist na het ondergaan van de zon , dat kan van blauw naar magenta gaan soms heel raar ,heb ik vorige week pas ook ondervonden hoeveel magenta er toen aanwezig was .die foto komt nog ,Pprachtig beeld heb je hier met vooral de fijne details en mooie onderkant van de wolken
ps nog een anderhalve maand dan sta ik er ook weer ,en voor mij is het vooral de Teide die ik terug zal aandoen
Mooie compositie en zonsondergang. (het stalen ding, zou ik weggetoverd hebben)
Het inktblauw i.c.m. het oranje ziet er mooi uit, maar zo blauw, is niet mijn smaak.
Misschien een leuk puntje van discussie:
Laten we het blauw, zoals de camera het "ziet", of zoals wij het zien ?
Klein voorzetje :Er is geen grotere leugenaar, als het over kleur(maar ook zeker contrast) dan een camera !
Want onze ogen(en brein) zijn vele malen geavanceerder dan welke camera dan ook.
Comment