net of ik er terug sta Frans ,Wales heeft ook een beetje mijn hart gestolen ,er is zoveel moois daar ! (anekdote ... alleen spijtig dat ze daar nog veel erger dan hier de natuur als een vuilnisbak zien dit van noord tot zuid )
de foto is prachtig en een mooie natuurlijke weergave van zoals we het toen zagen
Zeer fraaie compositie en landschap. De kleurnuances in de lucht zijn ook erg mooi.
De rots vult heel mooi het lege gedeelte van het water. (daar is wel een verscherpingsrandje op te zien)
Maar dat is zo gefikst, met het trucje dat ik een tijdje geleden, hier kenbaar gemaakt heb. Mocht je het gemist hebben, hoor ik het wel.
Ik kijk er ook naar uit om over 2 weken naar gene zijde te vertrekken.
Zeer fraaie compositie en landschap. De kleurnuances in de lucht zijn ook erg mooi.
De rots vult heel mooi het lege gedeelte van het water. (daar is wel een verscherpingsrandje op te zien)
Maar dat is zo gefikst, met het trucje dat ik een tijdje geleden, hier kenbaar gemaakt heb. Mocht je het gemist hebben, hoor ik het wel.
Ik kijk er ook naar uit om over 2 weken naar gene zijde te vertrekken.
En ik kijk dan uit naar de beelden die je uit die streek zal meebrengen, de herfst moet daar ook zalig zijn, de mensen en de omgeving zijn het zo al
De truc ivm verscherpingsrandjes zag ik bij dat laatste beeld dat de betreurde Evelyn nog postte, ik kende dat al wel langer maar ik gebruik alleen LR en daar heb je die trukendoos niet hé
bedankt voor de reacties !
Ondertussen een versie over de oude heen geplaatst waar ik in LR dat randje zoveel mogelijk wegwerkte ...
En ik kijk dan uit naar de beelden die je uit die streek zal meebrengen, de herfst moet daar ook zalig zijn, de mensen en de omgeving zijn het zo al
De truc ivm verscherpingsrandjes zag ik bij dat laatste beeld dat de betreurde Evelyn nog postte, ik kende dat al wel langer maar ik gebruik alleen LR en daar heb je die trukendoos niet hé
bedankt voor de reacties !
Alleen gaan wij een beetje hoger. Niet verder vertellen, maar de mannen dragen daar rokjes.
Comment