Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Llyn Ogwen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Llyn Ogwen

Een winters beeld uit mijn schuif, een herinnering aan die fijne uitstap naar Wales met Patrick !

Last edited by Frakske; 8 oktober 2019, 14:47. Reden: foute benaming
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Re: Llynn Padarn

Mooie opname Frans, knappe kleuren in de lucht

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

knap - mooi hoe je de keitjes op de bodem ziet liggen
      mijn website : klik

Comment

net of ik er terug sta Frans ,Wales heeft ook een beetje mijn hart gestolen ,er is zoveel moois daar ! (anekdote ... alleen spijtig dat ze daar nog veel erger dan hier de natuur als een vuilnisbak zien dit van noord tot zuid )
        de foto is prachtig en een mooie natuurlijke weergave van zoals we het toen zagen

Comment

Zeer fraaie compositie en landschap. De kleurnuances in de lucht zijn ook erg mooi.
          De rots vult heel mooi het lege gedeelte van het water. (daar is wel een verscherpingsrandje op te zien)
          Maar dat is zo gefikst, met het trucje dat ik een tijdje geleden, hier kenbaar gemaakt heb. Mocht je het gemist hebben, hoor ik het wel.
          Ik kijk er ook naar uit om over 2 weken naar gene zijde te vertrekken.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
            Zeer fraaie compositie en landschap. De kleurnuances in de lucht zijn ook erg mooi.
            De rots vult heel mooi het lege gedeelte van het water. (daar is wel een verscherpingsrandje op te zien)
            Maar dat is zo gefikst, met het trucje dat ik een tijdje geleden, hier kenbaar gemaakt heb. Mocht je het gemist hebben, hoor ik het wel.
            Ik kijk er ook naar uit om over 2 weken naar gene zijde te vertrekken.
            En ik kijk dan uit naar de beelden die je uit die streek zal meebrengen, de herfst moet daar ook zalig zijn, de mensen en de omgeving zijn het zo al
            De truc ivm verscherpingsrandjes zag ik bij dat laatste beeld dat de betreurde Evelyn nog postte, ik kende dat al wel langer maar ik gebruik alleen LR en daar heb je die trukendoos niet hé

bedankt voor de reacties !

Ondertussen een versie over de oude heen geplaatst waar ik in LR dat randje zoveel mogelijk wegwerkte ...
            Last edited by Frakske; 8 oktober 2019, 17:43.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              En ik kijk dan uit naar de beelden die je uit die streek zal meebrengen, de herfst moet daar ook zalig zijn, de mensen en de omgeving zijn het zo al
              De truc ivm verscherpingsrandjes zag ik bij dat laatste beeld dat de betreurde Evelyn nog postte, ik kende dat al wel langer maar ik gebruik alleen LR en daar heb je die trukendoos niet hé

bedankt voor de reacties !
              Alleen gaan wij een beetje hoger. Niet verder vertellen, maar de mannen dragen daar rokjes.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Alleen gaan wij een beetje hoger. Niet verder vertellen, maar de mannen dragen daar rokjes.
                daar wil ik achteraf ook bewijzen van zien

Comment

Re: Llyn Ogwen

Heel mooi van kleur en compo

Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
                  http://www.photo-patricske.be
                  Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Mooie compo en kleuren
                    Groeten Andre

Comment

Mooie foto. Het verloop van kleur in de lucht maakt deze foto in mijn ogen.
                      https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

ik volg al het positiefs wat er is geschreven...heel mooi landschap...

Groetjes
                        Freddy
                        https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Working...
                        X