Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bretoense wateren (F)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Bretoense wateren (F)

Voor de kust van Bretagne zijn er verschillende eilanden waar te nemen. Dit is een 'bruintje'.

Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Bretoense wateren (F)

Kleuren lijken me wat fel, misschien ook even rechtzetten helt af naar rechts
    Groeten Andre

Comment

Mooi maar zou hem rechtzetten
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Geen lange sluiter maar onstuimige water bevroren
        De kleuren toch niet helemaal natuurgetrouw denk ik
        Peter
        mijn website : klik

Comment

Helaas begrijp ik ook niet de kleuren, maar misschien ben ik niet kunstzinnig genoeg ?
          Inderdaad even de horizon rechtzetten.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Er zijn zeer veel (jeugd)boeken met "Goudeiland" in de titel. Dit zou zomaar die spannende locatie kunnen zijn!
            http://www.smuttynose.nl

Comment

Aparte bewerking van deze opname Raymond, maar dat mag ook al eens
              Een mens moet zich soms eens uitleven in de nabewerking vind ik, het geeft soms interessante resultaten

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Aparte bewerking van deze opname Raymond, maar dat mag ook al eens
                Een mens moet zich soms eens uitleven in de nabewerking vind ik, het geeft soms interessante resultaten

grts
                Sieg
                Bij mijn weten wordt er veel (maar verzwegen) nabewerkt en als dit ten goede komt van de foto heb ik daar geen bezwaar tegen, integendeel. Het rare is dat ik weer moet vaststellen dat de kleuren in twijfel getrokken worden en ik voel dat een beetje persoonlijk daar ik dat bij bepaalde personen bijna nooit vaststel, weer integendeel, ze worden zelfs verheerlijkt m.a.w. de kleuren in mijn foto's zijn zelden goed
                Dank voor de reacties...
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

De kleuren storen mij niet. Dat ze naar rechts afhelt, en de sensorvlek (boven de V in het eiland ongeveer 2/3 naar boven) wel. Als dit nog 'rechtgezet' wordt zeker een mooie foto.
                  https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Working...
                  X