Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een heel mooie panorama. Moet met een drone niet makkelijk zijn.
Eenvoudig ? feitelijk wel.
De Drone neemt de 21 foto’s (of meer) volledig automatisch, de camera verdraaid zich horizontaal en vertikaal en zorgt voor de juiste beeldoverlappingen (instelbaar met Litchi)
Kan ook panorama’s nemen van 360°.
Er is ook een super goede beeldstabilisatie.
Wind is ook geen probleem, de Drone blijft ter plaatse.
De beeldassemblage doe je via Photoshop, ik gebruik het liefst ICE van Microsoft, stukken beter.
Makkelijk of juist moeilijk het maakt niet uit vind ik. Zo zie je het niet vaak.
Heel mooi en weids en je zelf er ook nog op is een mooie plus. Meestal zijn de Selfies wat kleiner van omvang
De Drone neemt de 21 foto’s (of meer) volledig automatisch, de camera verdraaid zich horizontaal en vertikaal en zorgt voor de juiste beeldoverlappingen (instelbaar met Litchi)
Kan ook panorama’s nemen van 360°.
Er is ook een super goede beeldstabilisatie.
Wind is ook geen probleem, de Drone blijft ter plaatse.
De beeldassemblage doe je via Photoshop, ik gebruik het liefst ICE van Microsoft, stukken beter.
dank voor deze verduidelijking en vooral voor de link ,zal ik zelf eens uitproberen
de foto is prachtig en een heel ander standpunt dan wat we gewoon zijn te zien mag zo aan de muur voor mij , .
Alleen heb ik iets tegen drones hoewel ze met prachtige beelden uit de hoek komen ,maar het is wel zo als ik op een locatie sta het zoemen boven mijn hoofd irriterend kan werken , de eerste keer ben ik ermee geconfronteerd 2 jaar geleden op ijsland dit was er ééntje , nu op de Lofoten dit jaar had ik soms het gevoel tussen een nest bijen te zitten ,de stilte was helemaal weg ,maar zoals ik zeg dit is een persoonlijk gevoel en ik kan heel goed de foto's bewonderen die ermee gemaakt worden . zoals ik zij een prachtige originele foto
Comment