Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

one person and the sea ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] one person and the sea ...

Nikon D750
    Nikkor 24-120 mm f/4.0

[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Re: one person and the sea ...

Je hebt hier drie onderwerpen die eigenlijk met elkaar wedijveren voor de aandacht
    Het schuim in de voorgrond trekt veel aandacht en door de gekozen sluitertijd oogt dit nog drukker
    De betonblik die prima belicht is
    En de fotograaf waar een duidelijke halo rond zit en die eigenlijk uit beeld kijkt, tevens is waarschijnlijk iedereen benieuwd waar hij naar kijkt

Persoonlijk denk ik dat hier een beeld met de fotograaf en hetgeen hij fotografeert interessanter zou geweest zijn ofwel een beeld van het schuim met de betonblik
    Nu is het voor mij net even teveel

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Keurig verwoord. Als de fotograaf 180° gedraaid zou zijn geweest zou het inderdaad een heel ander "verhaal" zijn geworden.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

:-) was op het onverwachts he .. kon moeilijk zeggen... he maat draai je es .... :-) :-) :-) en ja kweet het rond de persoon is er enige halo .. komt omdat het met lange sluitertijd was he ... :-(
        [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy_uit_heist Bekijk bericht
          ...en ja kweet het rond de persoon is er enige halo .. komt omdat het met lange sluitertijd was he ... :-(
          Ik veronderstel dat er bewegingsonscherpte was rond de persoon? Had je eventueel kunnen oplossen door 2 opnames te maken, met korte en langere sluitertijd, en dan te blenden.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

Comment

Ondanks de opmerkingskes toch een knappe opname

PS. Is een tripod eigenlijk zeewaterbestendig - carbon wss wel
            de mijne in alu zal het niet zo leuk vinden denk ik
            en die zakt ook wel weg denk ik als je lange sluitertijd doet ...
            Last edited by blauwzwart; 29 september 2019, 20:05.
            mijn website : klik

Comment

Working...
            X