Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ben echt jaloers op uw zon.
Die staat daar zo zonder de foto te benadelen, echt prachtig weer Patrick.
En ja, die bouwpromotoren hebben onze mooie kust catastrofaal naar de kl.....n geholpen puur uit geldgewin.
Toen ik nog klein was 12 tot 14 jaar was onze kust nog mooi, maar zelfs toen al bouwden de rijken een villa midden onze mooie duinen.
Hopelijk laten ze de duinen van Oostduinkerke (de schoonste aan onze kust) en die van Bredene/Klemskerke ongemoeid.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Mooi plaatje al hou ik niet zo van dat stereffect.
grt,bouk.
ik begrijp je bouk ,maar zonder dat stereffect zou ik deze foto nooit op deze manier kunnen maken ,dergelijke foto met groot dynamisch bereik kan je alleen bekomen door het diafragma zoveel mogelijk dicht te knijpen ,hier in dit geval f22 , miss is dit ook een tip voor anderen je zou natuurlijk ook een blend kunnen toepassen , maar dat doe ik minder en minder , dus het sterretje moeten we er bijnemen
ik begrijp je bouk ,maar zonder dat stereffect zou ik deze foto nooit op deze manier kunnen maken ,dergelijke foto met groot dynamisch bereik kan je alleen bekomen door het diafragma zoveel mogelijk dicht te knijpen ,hier in dit geval f22 , miss is dit ook een tip voor anderen je zou natuurlijk ook een blend kunnen toepassen , maar dat doe ik minder en minder , dus het sterretje moeten we er bijnemen
Bedankt voor de tip in elk geval.
Verder ook een mooie foto.
ik begrijp je bouk ,maar zonder dat stereffect zou ik deze foto nooit op deze manier kunnen maken ,dergelijke foto met groot dynamisch bereik kan je alleen bekomen door het diafragma zoveel mogelijk dicht te knijpen ,hier in dit geval f22 ,
OK..en wat bepaalt het aantal stralen bij het stereffect..?
grt,bouk.
Comment