Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stenen schip

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Stenen schip

Nog eens een B&W poging uit Tenerife....

Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

Re: Stenen schip

Mooi. Maar zou die niet nog mooier worden als je het stukje land(niet het kleine eilandje) rechts wegwerkt, en even met de transformatietool aan de slag gaat zodat de scheiding water-keien evenwijdig loopt met de onderkant van de foto?

Comment

ik had vergeten een extra klik te doen en leek mij heel onscherp , toen doorklikte kreeg ik een betere foto , hij is niet mis maar vind hem wel wat somber ,miss dat kleur hier het beter zou doen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        ik had vergeten een extra klik te doen en leek mij heel onscherp , toen doorklikte kreeg ik een betere foto , hij is niet mis maar vind hem wel wat somber ,miss dat kleur hier het beter zou doen ?
        Hier volg ik in

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix
          Mooi. Maar zou die niet nog mooier worden als je het stukje land(niet het kleine eilandje) rechts wegwerkt, en even met de transformatietool aan de slag gaat zodat de scheiding water-keien evenwijdig loopt met de onderkant van de foto?
          Ik had ook een beeld waar dit stukje land rechts er niet bij opstond, en vond dat persoonlijk een minder beeld.
          Volg je wel wat betreft de onderkant van de foto. Goede tip die ik eens ga uitproberen.

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje
          ..hij is niet mis maar vind hem wel wat somber ,miss dat kleur hier het beter zou doen
          Het was een vrij grijze dag, dus ook de kleurenversie is redelijk somber. Daarom mijn omzetting naar B&W.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G

Comment

Als de kleur niet voldoet dan maar omzetten, sorry maar vind dat een rare redenering Steef als ik dit mag zeggen zonder kwalijke reacties. Vind de opname wel goed ook al heb ik een voorkeur om het 'schip' een tikkeltje op te lichten.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Als de kleur niet voldoet dan maar omzetten, sorry maar vind dat een rare redenering Steef als ik dit mag zeggen zonder kwalijke reacties.
              Waarom vind je dit een rare redenering Raymond?

Comment

De fantasie zie ik wel, maar hij spreekt mij ook niet aan.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                X