Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fairy Pools

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Fairy Pools

Nog eentje van mijn tripje naar Skye in juni, om de regenachtige dagen te vergeten.

Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
    Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

Re: Fairy Pools

Prima vastgelegd dit bekende watervalletje
    Heb wel de indruk dat het geheel wat scheef staat, helt een beetje af naar links

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Dan toch? Ik heb er wat op zitten vloeken omdat ik niet echt een lijn ter referentie kon vinden. Ik twijfelde zelf, straks nog eens klein beetje proberen draaien.

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Prima vastgelegd dit bekende watervalletje
      Heb wel de indruk dat het geheel wat scheef staat, helt een beetje af naar links

grts
      Sieg

Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
      Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

Comment

Mooi beeld van die bekende mooie omgeving
        Ik heb lang gekeken en ik denk dat Sieg gelijk heeft
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Ik heb er ook lang naar zitten kijken, en durf niet zeggen of ze iets afhelt of niet. Als het zo is, stoort het mij in elk geval niet.
          Mooie kleuren, in een fijne compositie.
          https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

een bekende plaats voor mij , mooi vastgelegd , referentie zou je de waterlijn kunnen nemen , mooie foto al zou ik hier de sluiter iets korter genomen hebben vooral voor de beweging in de wolken ,nu lijken ze gewoon onscherp ,er zat niet genoeg vaart achter

Comment

Ja zeker een schitterend plekje waar ik ook vertoeft heb, en eens een mooie zonnige dag !
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
              X