Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij duidelijk de zw-versie. De kleurenversie vind ik nogal flets overkomen.
Ik denk wel dat de zw-versie er baat bij zou hebben als de lucht meer doortekening zou hebben, en wat meer contrast in het water en het strand.
Geef mij ook maar de zwart wit. Daar vind ik het strand en het water enorm mooi. De 'korrel' in de lucht vind ik wel jammer.
de korrel kan ik gemakkelijk wegwerken maar ik vond dat het iets toevoegde aan de zw versie ,het gaf mij een beetje retro gevoel ,maar dat is natuurlijk mijn eigen smaak hè
de korrel kan ik gemakkelijk wegwerken maar ik vond dat het iets toevoegde aan de zw versie ,het gaf mij een beetje retro gevoel ,maar dat is natuurlijk mijn eigen smaak hè
En dat maakt het net zo boeiend, al die verschillende smaken. Voor mij hoeft de korrel zeker niet weggewerkt te worden, de maker heeft altijd gelijk. Echter zelf vind ik het heel leuk om de eerlijke meningen van anderen op mijn foto's te lezen, daarom dat ik het zelf ook probeer te doen.
Heb het moeilijk met 'keuzes', ik verwacht dat de fotograaf dat zelf bepaald. Beiden zijn mits kleine pro's en contra's evenwaardig, het gevoel rond elke foto zal hier een grote rol spelen (en de kiezer heeft altijd gelijk - zeggen ze).
Comment