![](https://www.dropbox.com/s/5dnoj1y77tifmmq/ravello%20klml-1.jpg?raw=1)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ravello
Collapse
X
-
-
-
Re: Ravello
Moet bovenstaande toch ook wel volgen, opname rechtzetten en bolvorming eruit werken
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMoet bovenstaande toch ook wel volgen, opname rechtzetten en bolvorming eruit werken
grts
Sieg
Comment
-
-
Steef
neen dit kon jammer genoeg nie...
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtMooie kleuren en veel diepte in dit beeld.
Kon je geen stapje naar rechts zetten, zodat de boomstam net tussen de torens doorliep?
Comment
-
-
Update is veel beter
Wel spijtig dat je het origineel niet hebt laten staan want nu slagen bovenstaande comments nergens meer op
Tevens geef je zelfs geen reactie dat je een up hebt geplaatst, spijtig voor de persoon (Tom V.) die de moeite doet om je tips te geven
PS. ik heb het gevoel ook dat deze versie donkerder en met meer contrast en kleur is afgewerkt, zou het kunnen ?
grts
SiegLast edited by Sieg; 21 september 2019, 15:21.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Qua compo een beetje raar maar toch, hoe moet ik dat nu zeggen,"aangenaam vernieuwend".
Kleuren daarentegen........... nogal fel niet?
Verminder de saturatie en voor mij is dit een zeer aangename foto.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Sieg, sorry wist niet dat dit niet mocht...
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtUpdate is veel beter
Wel spijtig dat je het origineel niet hebt laten staan want nu slagen bovenstaande comments nergens meer op
Tevens geef je zelfs geen reactie dat je een up hebt geplaatst, spijtig voor de persoon (Tom V.) die de moeite doet om je tips te geven
PS. ik heb het gevoel ook dat deze versie donkerder en met meer contrast en kleur is afgewerkt, zou het kunnen ?
grts
Sieg
Comment
-
Red Falcon dat is mijn kenmerk, I love contrasten en felle kleurenthx voor de comments
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtQua compo een beetje raar maar toch, hoe moet ik dat nu zeggen,"aangenaam vernieuwend".
Kleuren daarentegen........... nogal fel niet?
Verminder de saturatie en voor mij is dit een zeer aangename foto.
Comment
Comment