Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Van dit soort fotografie kan ik alleen maar smullen. Prachtig moment en mooi vastgelegd, Raymond.
Ook het formaat is schitterend gekozen. Blij dat je van het Dehaize-slidertje bent afgebleven. Anders was het zo anders (lees gewoon) geworden.
Vind ik heel mooi Raymond en zelf doe ik dit ook regelmatig om details uit een scene te halen
Het lichte deel, de haze en het weinige contrast draagt bij aan de sfeer die deze opname maakt wat ze is, heel knap
Zeer mooie, zachte opname van de prachtige Gosausee. Een plek waar ik ook graag vertoef.
Juist, zo noemde die 'see' tussen de bergflanken en het is daar heel knap en fotogeniek omdat het licht constant wisselt naargelang het vorderen van dag en neemt daarbij de kleuren ook nog eens mee in een feeërieke sfeer.
Iedereen bedankt voor de waardering, het bekijken en het schrijven.
Comment