Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtige sfeerfoto, waarbij de compo ook nog eens heel mooi is.
Mooi ook hoe het wittige, natte gras zorgt dat je de illusie krijgt dat de vorst al heeft toegeslagen.
Mijn fantasie gaat bij deze foto werken. (en dat is het grootste compliment, dat ik je kan geven)
Het is bijna een idee van ons leven. We kunnen dat redelijk uitstippelen, maar de toekomst kunnen wij niet voorzien. Die is in nevelen gehuld.
Als we de zon maar blijven zien.
Prachtige sfeerfoto, waarbij de compo ook nog eens heel mooi is.
Mooi ook hoe het wittige, natte gras zorgt dat je de illusie krijgt dat de vorst al heeft toegeslagen.
Mijn fantasie gaat bij deze foto werken. (en dat is het grootste compliment, dat ik je kan geven)
Het is bijna een idee van ons leven. We kunnen dat redelijk uitstippelen, maar de toekomst kunnen wij niet voorzien. Die is in nevelen gehuld.
Als we de zon maar blijven zien.
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.
Een topper deze foto.
Comment