Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dit is een foto die ik best wel kan appreciëren.
Maar volgens mij had hij nog sterker geweest als je je meer tot de essentie had beperkt. Een net iets ander standpunt zodat de begroeide oever links uit beeld had geweest en zodat de geul vooraan niet pal vanuit het midden van de foto had vertrokken. Enkel de geul, het bootje het water en de lucht; dat had volgens mij nog veel sterker geweest. Maar toch, ook zoals hij nu is een zeer mooie foto.
Prachtige kleuren in de lucht en zeer mooie wolkjes
Eigenlijk hoop ik dan ook dat je een versie hebt waarbij enkel het laatste stukje van de geul opstaat met het bootje en die mooie lucht erboven
Mooie "taartstukken - lijnenspel." Hou ik wel van !
De kleuren aan de einder EN weerspiegeling zijn echt de aandachttrekker.
Vermoedelijk is het bootje niet teveel, maar ligt het voor ons gevoel tegen de kijkrichting in. Maar daar kan je niets aan doen.
Absoluut een mooi moment en foto !
Mooi licht had je daar en mooie foto. Het is daar een dikke smurrie en modderpoel als het water wegtrekt, kan mij indenken dat het niet makkelijk was om de foto te maken.
Mooie "taartstukken - lijnenspel." Hou ik wel van !
De kleuren aan de einder EN weerspiegeling zijn echt de aandachttrekker.
Vermoedelijk is het bootje niet teveel, maar ligt het voor ons gevoel tegen de kijkrichting in. Maar daar kan je niets aan doen.
Absoluut een mooi moment en foto !
Mooie foto.
Deze uitleg over het bootje volg ik wel.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Mooi licht had je daar en mooie foto. Het is daar een dikke smurrie en modderpoel als het water wegtrekt, kan mij indenken dat het niet makkelijk was om de foto te maken.
Klopt ivm de smurrie. Was het enige plekje waar ik kon staan
heel mooi beeld..persoonlijk zou ik een andere uitsnede gemaakt hebben...maar dat is persoonlijke goesting....
Het lijnenspel en het zalige licht doen het prima...
Comment