Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Achtergelaten
Collapse
X
-
[Showcase] Achtergelaten
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Achtergelaten
Dat moet ooit een heel mooi scheepje geweest zijn!
Mooie compo en effect met de lange sluitertijd. De witte huisjes geven veel diepte
Comment
-
Knappe opname Johan met een mooie omzetting
Echt zo'n onderwerp dat je moet maken met een lange sluitertijd vind ik
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Mooi met gepaste sluitertijd, idd.
Comment
-
-
Knappe omzetting wat resulteert in een...ja, knappe foto
Comment
-
Comment
-
-
mooi gekozen gezichtspunt en brandpuntsafstand. Sfeervol beeld.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Bedankt voor de prachtige reacties weer.
Voor diegenen die dit nog nooit gedaan hebben. (L.E) Heel belangrijk is om eerst te kijken waar de wind vandaan komt.
Dan kan je de "lijnen" en "startpunt" van de wolken gebruiken voor de compositie. (in dit geval mooi achter het bootje)
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtWeer een zeer verzorgde foto. Knap beeld.
(misschien het bootje een beetje oplichten?)
In P.S. is alles mogelijk, maar ik zie de noodzaak ook niet echt, omdat het bootje de "planeet" is waar alles om draait.
Maar bedankt voor het meedenken. Ik wil zeker niet afwijzend zijn, maar wel een goede argumentatie geven.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Had deze of Flickr ook al zien passeren. Prachtig beeld met mooie zw-omzetting (dat laatste lukt mij nooit).
Comment
-
Beste Geert,
Simpel hoe ik het geleerd heb :
In LR van kleur omschakelen naar zwart/wit.
Dan naar de kleurtjes afdeling, en bij de aanwezige kleuren naar hartenlust schuiven. Al doende leert men !
En natuurlijk flink met het contrast spelen.
Het fijne van LR (of CR) is dat je absoluut geen schade aan de foto doet.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment