Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De havengeul

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De havengeul

    Even een voor mij nieuwe techniek uitgeprobeerd. Weet nu echt niet niet of het mooi is, of pure kitch.





    Bedankt voor het kijken,
    Geert

  • #2
    Re: De havengeul

    Vind het wel geslaagd Geert, het levert je in ieder geval een heel abstract beeld op
    Mooi uitgevoerd

    grts
    Sieg
    Last edited by Sieg; 3 september 2019, 17:35. Reden: typo
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: De havengeul

      Mij spreekt dit niet zo aan. Ik denk dat het beter is als je dit toepast op een deel van de foto, bv enkel op de meerpalen of de steiger.
      http://www.paulvanrooy.be

      Comment


      • #4
        Re: De havengeul

        Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
        Mij spreekt dit niet zo aan. Ik denk dat het beter is als je dit toepast op een deel van de foto, bv enkel op de meerpalen of de steiger.
        Gaat moeilijk zijn. De beweging is er niet via software ingebracht. Het is een techniek die ik nog niet eerder toegepast had. Toestel los in de hand, proberen de helft van de sluitertijd het toestel stil houden voor de details en de andere helft het toestel bewegen voor de beweging. Het effect geldt dus voor gans de foto.

        Comment


        • #5
          Re: De havengeul

          Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
          Gaat moeilijk zijn. De beweging is er niet via software ingebracht. Het is een techniek die ik nog niet eerder toegepast had. Toestel los in de hand, proberen de helft van de sluitertijd het toestel stil houden voor de details en de andere helft het toestel bewegen voor de beweging. Het effect geldt dus voor gans de foto.
          Dat begrijp ik, ik bedoelde dat je deze techniek beter niet toepast op een breed landschap maar beter op een “bepaald onderdeel” van een kleiner landschap. Ikzelf deed hetzelfde ooit bij berkenbomen en in het Hallerbos bij de boshyacinten, veel in de prullenbak beland achteraf.
          http://www.paulvanrooy.be

          Comment


          • #6
            Re: De havengeul

            Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
            Dat begrijp ik, ik bedoelde dat je deze techniek beter niet toepast op een breed landschap maar beter op een “bepaald onderdeel” van een kleiner landschap. Ikzelf deed hetzelfde ooit bij berkenbomen en in het Hallerbos bij de boshyacinten, veel in de prullenbak beland achteraf.
            Dank voor de raad. Deze techniek is nog nieuw voor mij, moet er nog veel mee oefenen.

            Comment

            Working...
            X