Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die titels hé !!! Eens rustig over nadenken wat het beeld in petto heeft, wat het verteld. Ik zou voor 'rust' of 'het bankje' gaan in deze foto want de connectie met rust, natuur en ruimte waarin de persoon zicht bevindt is aanwezig. Ben gene slimmerik maar doe mijn best. O ja, heel goede opname Tom.
komt mij iets te hard over ,miss door het contrast of door verscherping ik ka het niet plaatsen , miss dat de kleurversie mij iets meer zou bekoren ,buiten dat vind ik wel de omzetting mooi gedaan maar iets minder passend hier
Voor mij een hele knappe omzetting met veel punch
Water mocht er inderdaad vanaf zoals Kurt schreef, ben je wel je verhouding kwijt uiteraard
Qua verscherping komt deze inderdaad hard over, kan aan het aanwezige licht gelegen zijn of aan de nabewerking
Comment