Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De Groene Kathedraal is een project van kunstenaar Marinus Boezem. De plattegrond van de Kathedraal van Reims is op ware grootte nagebootst door aanplant van populieren. In het veld ernaast is dezelfde vorm gecreëerd in de vorm van een uitsparing in de aanplant van eiken- en beukenhagen. Bron: WIKI
Speciaal hoe die wolk haar plaats opeist midden in het groepsportret.
De afwerking is je typische stijl ik weet het maar in dit geval mag het groen voor mij eigenlijk wel wat frisser
Peter
Zeker in je eigen stijl, en dat is alleen maar aan te moedigen.
Prachtig hoe die groeiende "bloemkool" precies ertussen zit.
De toeristen verstoren de symmetrie een beetje.
Dank u wel, dergelijke informatie krijg ik voor het eerst te lezen betreffende de kathedraal en geeft een andere inkijk op het getoonde. De wolk brengt dynamiek in het geheel.
Dank voor jullie reacties! De wolk was een mooie en onverwachte plus en de Picknickende jeugd heb ik bewust laten staan als een speelse verwijzing naar Manet's beroemde schilderij
Comment