Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Traag water in ZW

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Traag water in ZW

Ik heb eens een update geplaatst. Lichtelijk andere uitsnede en de lucht wat rustiger proberen te maken. Beetje vignet toegevoegd. Meer krijg ik er niet uit.

Ik volg trouwens de commentaren ivm de concurrentie lucht/water. Bedankt aan iedereen

Comment

Bedankt voor de update. Geeft zeker meer rust.
      Maar ik denk dat je de conclusie al wel getrokken hebt, dat 2 in snelheid verschillende onderwerpen, met wat langere sluitertijden, moeilijk samen te fotograferen zijn.
      De foto was bijv. prachtig geweest met een geheel egale lucht. Maar dat hebben we (gelukkig) niet in de hand.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        Bedankt voor de update. Geeft zeker meer rust.
        Maar ik denk dat je de conclusie al wel getrokken hebt, dat 2 in snelheid verschillende onderwerpen, met wat langere sluitertijden, moeilijk samen te fotograferen zijn.
        De foto was bijv. prachtig geweest met een geheel egale lucht. Maar dat hebben we (gelukkig) niet in de hand.
        Inderdaad Johan, volkomen gelijk. Het was een eerste experiment met een ND filter en dan loop je al snel tegen dergelijke zaken aan. Nu ja, weer bijgeleerd. Op naar de volgende

Bedankt voor de reactie

Comment

Voor mij die met de weinige wolken. Als je dan toch bezig was met het vignet dat zou ik de lucht helemaal zwart maken. Dan heb je pas een sterk beeld..
          Top werkje qua omzetting. Dark daar hou ik van.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Zeer mooi - knap Z/W omzettingen
            mijn website : klik

Comment

Working...
            X