Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Bij deze foto kan ik mijn fantasie de vrije loop laten gaan.
De hemel staat in brand en de aarde wordt verschroeid en er heersen hevige winden. De mensen en dieren zijn al uitgestorven door ontbering en de hitte op aarde.
Jammer dat het een Z/W is, kleur had wellicht beter geweest, niettemin is dit een uitstekende foto.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
de pier is populair
maar ik vind hem werkelijk super ,zeer knap standpunt en een prachtige wolkenlucht , de grauwe omzetting komt daarbij heel toepasselijk over aan de muur ermee !
Mooi gekozen standpunt en heel geslaagd om de bekende pier ook minimalistisch in het beeld te brengen
De afwerking en omzetting is heel sterk gedaan waardoor er een bepaalde dreiging ontstaat in het beeld
Mooie opname Kurt
Mooi gekozen standpunt en heel geslaagd om de bekende pier ook minimalistisch in het beeld te brengen
De afwerking en omzetting is heel sterk gedaan waardoor er een bepaalde dreiging ontstaat in het beeld
Mooie opname Kurt
Comment