Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Park Midden Limburg
Collapse
X
-
-
Re: Park Midden Limburg
Mooie compositie en een interessante lijn door het pad naar de top van de heuvel.
Qua afwerking denk ik dat je net iets teveel aan de schuifjes hebt getrokken. Ik zie blauwe vlekken in de schaduwzijden van de voetstappen in het zand. Ook lijkt me de boom en de heide bovenaan nogal warm t.o.v. de rest van het beeld.--> www.brandnewimage.be <--
-
Knap van compositie...kleuren te warm mijn gevoel..
Groetjes
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brand New Image Bekijk berichtMooie compositie en een interessante lijn door het pad naar de top van de heuvel.
Qua afwerking denk ik dat je net iets teveel aan de schuifjes hebt getrokken. Ik zie blauwe vlekken in de schaduwzijden van de voetstappen in het zand. Ook lijkt me de boom en de heide bovenaan nogal warm t.o.v. de rest van het beeld.
Comment
-
Update is beter.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
De compositie zit goed, maar je kan er meer uithalen denk ik. De up vind ik helaas ook niet goed. Ik heb de foto even gedownloaded. Toen ik de witbalans op 3247 K zette en de kleurtint op -1,7 zat die naar mijn gevoel een pak beter. For what it is ...
De foto mist ook scherpte
Comment
-
Eens afwijken van het liggend formaat kan ik zeker smaken. Het beeld en compo komen mooi uit.
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtDe compositie zit goed, maar je kan er meer uithalen denk ik. De up vind ik helaas ook niet goed. Ik heb de foto even gedownloaded. Toen ik de witbalans op 3247 K zette en de kleurtint op -1,7 zat die naar mijn gevoel een pak beter. For what it is ...
De foto mist ook scherpteNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtDe compositie zit goed, maar je kan er meer uithalen denk ik. De up vind ik helaas ook niet goed. Ik heb de foto even gedownloaded. Toen ik de witbalans op 3247 K zette en de kleurtint op -1,7 zat die naar mijn gevoel een pak beter. For what it is ...
De foto mist ook scherpte
Comment
-
Mocht wat scherper maar de compo vind ik heel goed gekozen
De kleuren zitten ook in de up nog niet echt juist, maar het is aanvaardbaar
Een opname hoeft niet altijd natuurgetrouw te worden weergegeven, maar het mag er ook niet te veel naast zitten
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment