Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mechelse heide
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Mechelse heide
Qua compositie vind ik de foto geslaagd. Formaat is goed gekozen ook.
Maar wat is er gebeurd met de kleuren, hopelijk kunt u die corrigeren anders zou het wel jammer zijn.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtQua compositie vind ik de foto geslaagd. Formaat is goed gekozen ook.
Maar wat is er gebeurd met de kleuren, hopelijk kunt u die corrigeren anders zou het wel jammer zijn.nikon coolpix s9100
Comment
-
Ik volg de commentaren hierboven (kleur + scherpte).
Qua cadrage vind ik het wel ok.--> www.brandnewimage.be <--
Comment
-
Inderdaad mooie compositie maar de kleuren misschien iets minder sterk doortrekken! Het is een foto waar je vrolijk van wordt maar niet echt naturel is (maar dat waren de werken van Van Gogh ook niet en ze waren ook zeer mooi)!
Comment
-
Normaal vind ik uw omzettingen mooi, maar deze kan mij niet zo bekoren.
Compositie is mooi, maar de kleuren ogen inderdaad vreemd.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk berichtNormaal vind ik uw omzettingen mooi, maar deze kan mij niet zo bekoren.
Compositie is mooi, maar de kleuren ogen inderdaad vreemd.
Fotograferen doe ik nog steeds met een Nikon doch heb ondertussen ook een smartphone zoals de grote meerderheid en sommigen zijn fantastisch goed in het opnemen van foto's, en in de toekomst worden ze nog beter - ooit zal het klassieke toestel plaats maken voor gesofistikeerde kleine apparaten (misschien sneller dan je vermoed want in feite bestaan ze al).
Iedereen bedankt voor de reacties.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Beste Raymond , je weet, ik loei niet snel met de kudde mee, maar in dit geval helaas wel.
Maar ik wil proberen uit te leggen wat ik zie.
Allereerst een mooie compo, door het paadje zo in de foto te situeren, dat we de foto wel in moeten.
De kleuren :
Het zand aan de voorkant zit een magenta-waas op.
De takken van de bomen zijn sterk blauw, net of de kleur van de lucht is "over gelopen".
En blijven ademen hoor !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtBeste Raymond , je weet, ik loei niet snel met de kudde mee, maar in dit geval helaas wel.
Allereerst een mooie compo, door het paadje zo in de foto te situeren, dat we de foto wel in moeten.
De kleuren :
De takken van de bomen zijn sterk blauw, net of de kleur van de lucht is "over gelopen".
En blijven ademen hoor !
Die fouten zou ik niet meer mogen maken en toch gebeurt het af en toe.
Dank voor je bijdrage.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtBeste Raymond , je weet, ik loei niet snel met de kudde mee, maar in dit geval helaas wel.
De kleuren :
En blijven ademen hoor !nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtAls je gelijk hebt heb je gelijk Johan en dit is bij deze zo ! Met de rest moeten we toch samenleven hoor
Dank voor je bijdrage.
En dat is vooral omdat we zelf willen dat hetgeen we ons herinneren nog beter voor de dag komt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtAls je gelijk hebt heb je gelijk Johan en dit is bij deze zo ! Met de rest moeten we toch samenleven hoor
Dank voor je bijdrage.
Comment
Comment