Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Heel knap die diepte die je in deze opname verkregen hebt Raymond
Door het kiezen van een staande versie komt die diepte nog beter tot z'n recht
Alleen spijtig dat je de symmetrie niet kon aanhouden voor de weg
Persoonlijk zou ik er bovenaan het donkerste stukje afsnijden en naar een 4/3 formaat gaan, dat legt meer aandacht op de voorgrond
Prachtig zoals de ruimte aan ons tentoongesteld wordt.
Normaal hou ik niet zo van 4:3 , maar in dit geval vind ik het een goede keuze. De foto wordt er nog oneindiger van.
inderdaad een niet alledaagse weergave van dit gebied. De verticale stand besteedt meer aandacht aan de lucht waardoor ik me eerder afvraag wat er zich nog allemaal achter die stenen monumenten bevindt. Een weidser denkvlak dus.
Het verlies in contrast en scherpte vanwege de 'haze', is zoals je aanhaalt onvermijdelijk in die omstandigheden.
Formaat en diepgang zeker ok.
Met iets meer spectaculaire wolken zou het hoge formaat beter tot zijn recht gekomen zijn denk ik.
Maar dat heb je niet in de hand (tenzij je er een paar weken kan verblijven om zulke omstandigheden af te wachten )
Comment