Af en toe eentje van eigen bodem als rustpunt over de usa.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mechels heidepad
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Mechels heidepad
hier ontbreken inderdaad duidelijk enkele slangen op het pad. (;>)
Mooi gevarieerd kleurenpalet.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Mooie diepte in dit beeld en een goed gekozen compo
De kleur van de lucht is mss net wat té
Is deze van dit jaar Raymond ? Zoja dan heeft de heide toch wel weer veel problemen gehad met de warmte die geweest is (al viel dat eigenlijk toch wel goed mee)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
het pad zorgt voor de diepte in je foto de heide komt heel naturel over alleen het blauw in de lucht vind ik niet zo natuurlijk overkomen ook de wolken zijn blauw , ik vermoed dat je hier een witbalans aanpassing zal moeten /willen doen ,als ik mag eerlijk zijn vind ik ook de scherpte in de voorgrond niet zo goed , ja je zal waarschijnlijk zeggen die zaag is weer terug ,maar je weet dat ik liever een eerlijke mening geef of geen mening
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie diepte in dit beeld en een goed gekozen compo
De kleur van de lucht is mss net wat té
Is deze van dit jaar Raymond ? Zoja dan heeft de heide toch wel weer veel problemen gehad met de warmte die geweest is (al viel dat eigenlijk toch wel goed mee)
grts
Sieg
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichthet pad zorgt voor de diepte in je foto de heide komt heel naturel over alleen het blauw in de lucht vind ik niet zo natuurlijk overkomen ook de wolken zijn blauw , ik vermoed dat je hier een witbalans aanpassing zal moeten /willen doen ,als ik mag eerlijk zijn vind ik ook de scherpte in de voorgrond niet zo goed , ja je zal waarschijnlijk zeggen die zaag is weer terug ,maar je weet dat ik liever een eerlijke mening geef of geen mening
Zoals gezegd, de lucht mocht beter. De scherpte zou kunnen doch soms opteer ik voor niet té snijden scherpe foto's afhankelijk van de inhoud wat uiteraard heel persoonlijk is.
Alle schrijvers bedankt !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Voor mij een mooi landschap van bij ons Raymond...De lucht reeds aangehaald voor de rest mooi hoor..
Groetjes
Freddy
Comment
-
Het hout is al "gezaagd", dus ik laat mijn zaag rusten.
Voor de rest fijne plaat met een pad dat uitnodigt. Doet mij een beetje aan de Maasduinen (NL Limburg) denken.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment