Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mechels heidepad

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Mechels heidepad

Af en toe eentje van eigen bodem als rustpunt over de usa.

Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Mechels heidepad

hier ontbreken inderdaad duidelijk enkele slangen op het pad. (;>)
    Mooi gevarieerd kleurenpalet.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Goeie compo en dieptewerking vergezeld van hele fijne kleuren.

Mijn interesse wordt gewekt om te zien wat daar achter de heuvel ligt

Comment

Mooie diepte in dit beeld en een goed gekozen compo
        De kleur van de lucht is mss net wat té
        Is deze van dit jaar Raymond ? Zoja dan heeft de heide toch wel weer veel problemen gehad met de warmte die geweest is (al viel dat eigenlijk toch wel goed mee)

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

het pad zorgt voor de diepte in je foto de heide komt heel naturel over alleen het blauw in de lucht vind ik niet zo natuurlijk overkomen ook de wolken zijn blauw , ik vermoed dat je hier een witbalans aanpassing zal moeten /willen doen ,als ik mag eerlijk zijn vind ik ook de scherpte in de voorgrond niet zo goed , ja je zal waarschijnlijk zeggen die zaag is weer terug ,maar je weet dat ik liever een eerlijke mening geef of geen mening

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Mooie diepte in dit beeld en een goed gekozen compo
            De kleur van de lucht is mss net wat té
            Is deze van dit jaar Raymond ? Zoja dan heeft de heide toch wel weer veel problemen gehad met de warmte die geweest is (al viel dat eigenlijk toch wel goed mee)

grts
            Sieg
            De lucht mocht beter. De heide is dit jaar beter dan verleden jaar toen was alles dor en verbrand, nu is opnieuw meer kleur te bespeuren ook al zal de hersteltijd nog een tijdje duren.

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            het pad zorgt voor de diepte in je foto de heide komt heel naturel over alleen het blauw in de lucht vind ik niet zo natuurlijk overkomen ook de wolken zijn blauw , ik vermoed dat je hier een witbalans aanpassing zal moeten /willen doen ,als ik mag eerlijk zijn vind ik ook de scherpte in de voorgrond niet zo goed , ja je zal waarschijnlijk zeggen die zaag is weer terug ,maar je weet dat ik liever een eerlijke mening geef of geen mening
            Ik dacht, eindelijk zijn we van die 'zaag' vanaf Nee hoor, blij met je aanwezigheid want je hebt een mening en mensen met een mening daar heb ik grote achting voor
            Zoals gezegd, de lucht mocht beter. De scherpte zou kunnen doch soms opteer ik voor niet té snijden scherpe foto's afhankelijk van de inhoud wat uiteraard heel persoonlijk is.
            Alle schrijvers bedankt !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Voor mij een mooi landschap van bij ons Raymond...De lucht reeds aangehaald voor de rest mooi hoor..

Groetjes
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Het hout is al "gezaagd", dus ik laat mijn zaag rusten.
                Voor de rest fijne plaat met een pad dat uitnodigt. Doet mij een beetje aan de Maasduinen (NL Limburg) denken.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                X