Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fairy Falls
Collapse
X
-
[Showcase] Fairy Falls
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Fairy Falls
Mooie compo maar ik hou niet zo van dat melkwater.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Mooi Johan, bij grijs weer kan je ook mooie foto's maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMooie compo maar ik hou niet zo van dat melkwater.
grt,bouk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMooie compo maar ik hou niet zo van dat melkwater.
grt,bouk.
Mooi.
Comment
-
-
Elk zijn ding, smaken verschillen gelukkig en dat maakt het verrijkend. Voor mij is deze ok. Persoonlijk had ik de waterval nu niet direct in het midden gezet op de foto, maar ook dat is weer smaak Prachtig plekje in ieder geval
Comment
-
Heel mooi de belichting bewerkt bij deze zonloze opname, soms kan het zonlicht afbreuk doen aan het hoofdmotief. Hou ook niet zo van "melk" doch hier kan ik het wel aanvaarden gezien de actie met het water onderaan. Knappe natuurfoto.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Bedankt voor jullie oprechte commentaren.
Mijn smaak zal duidelijk zijn. Ik probeer altijd een zodanige sluitertijd te gebruiken, dat het net lijkt of je door een vitrage kijkt. Langer is voor mij ook uit den boze !
Ik probeer niemands smaak te veranderen.Maar een supersnelle sluitertijd bij een waterval gebruiken is voor mij hetzelfde als een wielrenner met 1/2000 fotograferen.
Dat haalt ook de snelheidsillusie weg. (misschien toch iets om de gedachten over te laten gaan)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooie opname Johan van deze prachtige locatie
De lange sluitertijd is goed gekozen hier en brengt rust in de opname
Een snelle sluitertijd had hier een heel onrustig beeld gegeven met de verder toch wel drukkere omgeving
Hoe en met welke sluitertijd een waterval wordt vastgelegd is het verschil tussen vastleggen van een locatie en een creatieve toets aan iets geven ,-)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
als ik ze maak dergelijke foto's ,doe ik altijd de 2 ,lange en korte sluitertijd ,ik zie ze beiden graag want het zijn 2 verschillenden foto's kwa karakter ,de ene sluit aan bij het kunstig zelfs abstracte vorm in de natuur ,de andere "gewoon" zoals het is , dus hier ook ik vind hem knap en leunt aan bij het abstracte
en vooral het typische van schotland de grijze donkere lucht erboven !
Comment
-
-
Siegfried en Patrick ook bedankt.
Nog een paar en dan is de Schotland reeks klaar. Maar in oktober gaan we weer !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Comment