Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
En een update op vraag van Frakske en op vraag van Sieg, een warmere witbalans (zoals het uit de camera kwam) en de finale "punch" van Bopatje, de bloemetjes nog een duwtje gegeven
Last edited by Dynax7d; 11 augustus 2019, 21:02.
Reden: Foute foto geplaatst
Wat een geweldige compositie, Christel .
Zo mooi, hoe vanaf de voorkant vanuit een soort wanorde, steeds beter de plantrijen ordelijk gaan lopen.
En dan prachtig naar het aandachtspunt, met die prachtige krul in de lucht. Heerlijke foto.
Wat een geweldige compositie, Christel .
Zo mooi, hoe vanaf de voorkant vanuit een soort wanorde, steeds beter de plantrijen ordelijk gaan lopen.
En dan prachtig naar het aandachtspunt, met die prachtige krul in de lucht. Heerlijke foto.
Prachtig !!!
Helemaal eens met Johan.
Ik vraag mij alleen af of het niet nog beter kan worden mits het licht op de bloemen een ietsepietsie op te trekken ?
Morgen kijk ik nog eens, zien of ik dan nog zo denk
Knap.. we zijn zelf ook in een streek van Frankrijk geweest waar zulke zonnebloemenvelden stonden maar door omstandigheden geen tijd gehad om op het juiste moment erop uit te trekken. Doodzonde... Schitterend plaatje.
Prachtig !!!
Helemaal eens met Johan.
Ik vraag mij alleen af of het niet nog beter kan worden mits het licht op de bloemen een ietsepietsie op te trekken ?
Morgen kijk ik nog eens, zien of ik dan nog zo denk
Awel Frakske, toen ik hem net gepost had, dacht ik hetzelfde. Ik kijk deze avond eens en post een update!
Comment