Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Decay

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Decay

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Heb net even de moeite gedaan om te zoeken tussen al jouw geplaatste opnames hier op BD waar ik dit (die fratsen) al eerder vermeld heb
    Is geleden van oktober 2017 dat ik je dat eens gevraagd heb (KLIK) en voor de rest heb ik je dat nooit gevraagd.
    Iedereen heeft weinig tijd tegenwoordig, is voor iedereen net hetzelfde. En zo heeft de ene al meer tijd dan de andere om foto's te gaan maken en ze te laten zien op fora.
    Als er iemand een vraag stelt of een opmerking heeft en de moeite doet om dit neer te schrijven, vind ik het eigenaardig dat je daardoor je motivatie verliest om hier opnames te delen.

grts
    Sieg
    Ik begrijp je opmerking Sieg, heb mezelf voorgenomen om dit ook eens meer te doen, wel enkel op foto's die me aanspreken.
    Anderzijds begrijp ik Rick ook, zelf ben ik heel actief op instagram, en schiet er weinig tijd over om op andere platformen ook nog actief te zijn; een foto delen is rap gebeurd, maar actief op zoek gaan naar foto's die je aanspreken duurt al
    gauw wat langer. Door instagram krijg ik dagelijks ook zoveel materiaal te zien in 1 oogopslag, waardoor ik nog weinig naar andere sites kijk. Toch is het leuk om een foto in origineel formaat en resolutie te zien zoals hier.

Verder alle lof naar deze schitterende plaat,
    proficiat met de Hof!
    mvg Christophe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht
      Ik begrijp je opmerking Sieg, heb mezelf voorgenomen om dit ook eens meer te doen, wel enkel op foto's die me aanspreken.
      Anderzijds begrijp ik Rick ook, zelf ben ik heel actief op instagram, en schiet er weinig tijd over om op andere platformen ook nog actief te zijn; een foto delen is rap gebeurd, maar actief op zoek gaan naar foto's die je aanspreken duurt al
      gauw wat langer. Door instagram krijg ik dagelijks ook zoveel materiaal te zien in 1 oogopslag, waardoor ik nog weinig naar andere sites kijk. Toch is het leuk om een foto in origineel formaat en resolutie te zien zoals hier.
      Snap ik volledig Christophe en ik snap ook Rick
      Maar dat is nu net eigenlijk (of zou toch moeten zijn) het verschil tussen een forum en sociale media.
      Bij dat laatste post je enkel foto's en wordt er eigenlijk geen commentaar verwacht, enkel een duimpje of een hartje.
      Om daarentegen een forum draaiende te houden is er interactie nodig, zonder dat is het geen forum meer naar mijn gevoel

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Bijzonder mooi ... proficiat :-)
        Vriendelijke groet, laGrange
        http://lagrange.1x.com
        "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Comment

Heb net even de moeite gedaan om te zoeken tussen al jouw geplaatste opnames hier op BD waar ik dit (die fratsen) al eerder vermeld heb
          Is geleden van oktober 2017 dat ik je dat eens gevraagd heb (KLIK) en voor de rest heb ik je dat nooit gevraagd.
          Iedereen heeft weinig tijd tegenwoordig, is voor iedereen net hetzelfde. En zo heeft de ene al meer tijd dan de andere om foto's te gaan maken en ze te laten zien op fora.
          Als er iemand een vraag stelt of een opmerking heeft en de moeite doet om dit neer te schrijven, vind ik het eigenaardig dat je daardoor je motivatie verliest om hier opnames te delen.

grts
          Sieg

Bij de 3 stond niet zonder reden met een vraagteken tussen haakjes vermeld. Opbouwende kritiek is altijd prima. Maar wel gericht op de fotografie of iig de inhoud van het bericht waar het om gaat. Het feit dat ik hier soms dagen niet reageer geeft al genoeg aan, ik ben nou eenmaal geen huismus en dus altijd in de weer.

Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht

Verder alle lof naar deze schitterende plaat,
          proficiat met de Hof!
          mvg Christophe
          Als eerste bedankt voor je fijne feedback op mijn plaat, dat waardeer ik. Instagram is ook een van de socials waar ik actief op ben. Ook hier moet ik meer mee aan de slag maar ook hierbij zit ik met het simpele gebrek aan tijd om dag in dag uit mijn feed te onderhouden. Herkenbare zaak dus.

Snap ik volledig Christophe en ik snap ook Rick
          Maar dat is nu net eigenlijk (of zou toch moeten zijn) het verschil tussen een forum en sociale media.
          Bij dat laatste post je enkel foto's en wordt er eigenlijk geen commentaar verwacht, enkel een duimpje of een hartje.
          Om daarentegen een forum draaiende te houden is er interactie nodig, zonder dat is het geen forum meer naar mijn gevoel

grts
          Sieg
          Eens, en dat is het mooie van een forum, er zitten diverse leden op. Sommige met meer tijd, sommige met minder. Mijn tijd is te beperkt om het forum te doorspitsen op zoek naar nieuw geschoten materiaal, om daar vervolgens op te reageren omdat het een soort sociale verplichting is. Zodra het al voelt als een verplichting verlies je al snel de lol in iets waar je aan ben begonnen als vrijetijdsbesteding.
          Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

Comment

Proficiat met je HoF
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Proficiat met je Hof! Dik verdiend!

Comment

Working...
              X