Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi, wel veel voorgrond maar past wel bij de foto. Persoonlijk zou ik de duin links eraf croppen, zo wordt de foto nog zuiverder en krijgt de storm de volle aandacht.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Mooi, wel veel voorgrond maar past wel bij de foto. Persoonlijk zou ik de duin links eraf croppen, zo wordt de foto nog zuiverder en krijgt de storm de volle aandacht.
Je hebt gelijk Evelyn, zonder duin zou wellicht beter zijn. ook meteen even geprobeert maar dan verlies ik ook een stukje voorgrond omdat ik mijn lijn linksonder wil houden en dan bevalt het formaat me weer niet helemaal. Hem wegshoppen lijkt me ook niet zo evident dus ga ik de keuze maken om het origineel te behouden. Toch bedankt voor de goede opmerking
Comment